Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sov jeg den dagen grounding totem ble en effektiv og stabil anti CC? :S og få en for eksempel mage til og være dum nok til og sende counterspell i groundingen er så flax at det er som og vinne i lotto vær gang. eller så er magen utolig dum

jeg tror cluet til grounding totem er å ikke tenke på det som en totem men som på en ES du gjør før spellet er landet. står den ute der er den ikke mye stabil men om den brukes som warriors spell reflect eller mage ice block (vs incomming pyro/lolcoil) er den mer likans.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke så erfaren med arena. Jeg lurer på om en av dere gode gutta, kan sette opp et nydelig godt specc til meg..

 

Hva med å lese postene som har blitt skrevet til deg etter NØYAKTIG samme spørsmål. Igjen, her er min lille guide som jeg faktisk skrev til deg etter du spurte i Småprat-delen:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry11076069

 

Og ja, Deadbeat har rett. Du må ha focus bars oppe, og kaste dem rett før den lander. Ta med pingen din i betraktning. Pga. litt lag og menneskelig reaksjonstid rekker ikke mange å gjøre noe særlig om du timer det riktig.

 

 

EDIT: Liten typo.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...