Dernel Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg bruke enhancement hele veien, vil si det er best. Selv om jeg aldri har prøvd og levle med elemental Men er du elemental, skal du jo selvsagt ha caster gear Og er du enhancement skal du selvsagt ha melee gear. Nytter ikke og ha masse str og agi hvis du elemental hvertfall Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Joda. Hvis han vil sloss med healerne på dmg meter så. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det var nok ironisk ment Espennt Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) I didn't get it ? Kun lame ærlig talt : P Endret 3. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Shamans L2P! så jævlig sant at det er ikke mulig... Jeg er en av de som ønsker Anti-CC og whiner hele tiden over det. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Jeg er en av de som ønsker Anti-CC og whiner hele tiden over det. Stakkars mages da ^^ Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Syns det var enn fin plan jeg... ^^ Lenke til kommentar
Trulsz Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Shaman er bra guttA!. Serriøst, vi har mye som kan gjøres? eller er det bare meg som har hele interface fylt opp med totems!? [shockPower] -Grounding totem! Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Bruk totembar da... ? Utrolig spesielt innlegg forresten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 :!: Kan jeg quote posten? Snille? Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Sov jeg den dagen grounding totem ble en effektiv og stabil anti CC? :S og få en for eksempel mage til og være dum nok til og sende counterspell i groundingen er så flax at det er som og vinne i lotto vær gang. eller så er magen utolig dum Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 :!: Kan jeg quote posten? Snille? Go for it! <3 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Shaman er bra guttA!.Serriøst, vi har mye som kan gjøres? eller er det bare meg som har hele interface fylt opp med totems!? [shockPower] -Grounding totem! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 om den hadde dispella all forms for CC for 5 sec elns og hadde 2 pulser så hadde det vært fint Ellers er grounding totem mer eller mindre useless (ganske brukendes mot casters, men). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå