Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er sant, men da 3-4 stk blir drept hver j*vla sprout blir man frustrert =)

Kan seriøst ikke forestille meg hvordan det er å være i en slik guild nå.

Guilden jeg var med i (sluttet nå) hadde liksom aldri problem med en nye bosser. Alle visste hva de skulle gjøre osv.

De kom på illidan her om dagen, tipper de tar han ganske så raskt. Melpomene@Balnazzar that is

Lenke til kommentar
Det er sant, men da 3-4 stk blir drept hver j*vla sprout blir man frustrert =)

Kan seriøst ikke forestille meg hvordan det er å være i en slik guild nå.

Guilden jeg var med i (sluttet nå) hadde liksom aldri problem med en nye bosser. Alle visste hva de skulle gjøre osv.

De kom på illidan her om dagen, tipper de tar han ganske så raskt. Melpomene@Balnazzar that is

 

det finnes alltid en eller annen idiot som skal enten leke en helt eller en total klovn og føkke opp, og dermed føkke opp for de 24 andre.

Lenke til kommentar

Noen roller hybrid classer for andre grunner enn å heale :) Skjønner han godt hvis han vil spille enhancement shaman og PVP som mildt sagt både er kjedelig og lite poeng i for øyeblikket. Hvis det er snakk om PVE, så ikke forvent noen boost da alle tre trærne er flotte som de er, både Elemental, Restoration og Enhancement eier i PVE.

Lenke til kommentar
Husker min første kara runde ja... Gjett hvem som sprang rundt på Aran :DMan lærer av sine feil ;)

 

Haha, tror vi satt å prøvde på lurker i x antall timer... Folk som ikke følger med å dør på sprout å sånn... SCC er forøvrig mitt vanskeligste instance, har ikke kommet lengre.

 

Btw noen som har peiling på når WOTLK kommer?

Håper shaman blir boosta sånn at de blir like bra i forhold til resten av gjengen sånn som i pre-tbc ;)

Det kan bli gøy selv om det mest sannsynlig aldri skjer da...

Let's sure hope so : D

Lenke til kommentar
Noen roller hybrid classer for andre grunner enn å heale :) Skjønner han godt hvis han vil spille enhancement shaman og PVP som mildt sagt både er kjedelig og lite poeng i for øyeblikket. Hvis det er snakk om PVE, så ikke forvent noen boost da alle tre trærne er flotte som de er, både Elemental, Restoration og Enhancement eier i PVE.

 

Enhancement shaman er da vel ikke kjedelig i pvp? ikke det at det er pwn, men kjedelig er det ikke.

Lenke til kommentar

Enhancement er veldig "pwn" i arena hvis du kan spille det bra. Kjenner selv en som spiller på 2300~ rating som Enhancement shaman i 2v2 med setupen EHShaman/BDruid. Men det er få av de som er virkelig gode med dmg spec i pvp. Shaman er vel en av de classene som er vanskeligst å mestre i pvp.

Lenke til kommentar
Enhancement er veldig "pwn" i arena hvis du kan spille det bra. Kjenner selv en som spiller på 2300~ rating som Enhancement shaman i 2v2 med setupen EHShaman/BDruid. Men det er få av de som er virkelig gode med dmg spec i pvp. Shaman er vel en av de classene som er vanskeligst å mestre i pvp.

 

møter de en rogue og en resto druid er de fucked. Shamanen vil gå ned "like a bag of shit". Uansett så er poenget mitt: CC. Om shaman blir sheeped eller saped eller stunlocka, kan den boomkinen dra langt til helvete :p

Lenke til kommentar

Jeg har en liten ide for å buffe shamans:

 

Tetemic Focus: 20/40/60/80/100%

Healing Grace: Reduces the chance your spells will be dispelled by 20/40/60%

Improved Ghost Wolf: Undispellable and immune to CC and zapp. :p

Improved Purge (Istedenfor Elemental Devestation og man trenger 5 points i Call of Thunder): Purge reduce movement speed by 3/6% stack up to 3 times.

 

Dette synes jeg ville vært ganske bra og det er ikke store forandringer som ville være for OP.

Hva synes dere?

Endret av PaperMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...