tflovik Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Lurte på om jeg skulle børste støvet av en Shaman jeg ikke har spillt på lenge. Han er lvl55 og har for det meste gear for Elemental. Så jeg tenkte å bruke denne builden, fylle opp i elemental først. http://www.wow-tools.org/talent-calculator...311000000000000 Er det noen som kan kommentere denne builden? Vennligst bruk samme talentkalkulator hvis dere linker den her fordi jeg kan kun får tilgang til den fra jobb. Skal kun spille pve, questing og instancer. Regner med at jeg må gå som healer noen ganger så jeg blir å raske med meg noe healinggear mens jeg levler. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Som enganchment shaman, lvl 66 så bruker eg nå en mace og en øks. men nå fikk eg eg en ganse bra fist weapon fra ring of blood questet. hvor bør eg trene opp skillen i fist veapon, eller unarmed som det heter. har rundt 180, hvor mye trengs før det er brukbart mot fiender ifra lvl 66 og oppover? full skill? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Alltid full skill, ja. Tren på de udødelige mobsene i The Blasted Lands. Servant of Allistraj elns, rett utenfor dark portal. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 ok takker kan vell ta sin tid men håper og får det til i dag. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Autoattack med windfury: afk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 joda, men helsa mi, litt drit og daue og. må vell passe på den. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Mjeh, all mana brukes på healing, heal når du trenger det. De slår ikke så hardt. Les en bok, se en film elns. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 ok, noe peiling på hvor lang tid det vill ta? Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvordan kan en få skaffet lett et gear som er godt nok for kara? Med professions blant annet.. som ikke er for dyrt eller tar for lang tid Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 ok, noe peiling på hvor lang tid det vill ta? Nei, går på intellect. Har du noe restogear, equip det. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 ok, noe peiling på hvor lang tid det vill ta? Nei, går på intellect. Har du noe restogear, equip det. Tror dem har skiftet på det lycan. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Hvordan kan en få skaffet lett et gear som er godt nok for kara?Med professions blant annet.. som ikke er for dyrt eller tar for lang tid Alt er dyrt og tar lang tid. Drit i professions og bare gogo med det du har. Kara er lett om guildet ditt vet hva de gjør. Endret 14. april 2008 av Bjørshol Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Du kan derimot kjøpe disse to: http://www.wowhead.com/?item=15905 http://www.wowhead.com/?item=15906 Så går det litt raskere. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 hehe.. tror det var meg han siktet til der har faktisk den ene der, og en blå en. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 De er raske og fine og er meget greie for weapon skill. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 hehe.. tror det var meg han siktet til der har faktisk den ene der, og en blå en. Var til deg ja. Kan være lurt med begge tho, pga hastigheten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 ja ok. satse på og få full skill i dag da. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvordan kan en få skaffet lett et gear som er godt nok for kara?Med professions blant annet.. som ikke er for dyrt eller tar for lang tid Skaff enten pvp settet eller dungeon settet Det skal være nok for kara Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 ok, noe peiling på hvor lang tid det vill ta? Nei, går på intellect. Har du noe restogear, equip det. Tror dem har skiftet på det lycan. For lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå