lolvik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 ja det er jo sant EDIT: hvis jeg setter ut WF totem, vil det gjøre at jeg får kraftigere/oftere Windfury da? Heller tvært i mot. WF din vil suge balle. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hm, RoS virker bugged, fikk kun en deaden og kun ett slikt shield i p2. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 De har vel nerfa. Typisk. RoS var PERFEKT. Guuud. Elsker den bossen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) De har vel nerfa. Typisk. RoS var PERFEKT. Guuud. Elsker den bossen. Tja, gir raidet mindre dps. edit: posta i feil topic Endret 26. mars 2008 av Sink Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Dungeons & RaidsBlack Temple • Reliquary of Souls is bugged and isn't casting Deaden nor shielding in Phase 2. Kilde: World of Raids Lenke til kommentar
Fylla Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Kan noen linke meg et talent tre for lvling ? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Kan noen linke meg et talent tre for lvling ? Her har du en helt grei leveling-build Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Kan noen linke meg et talent tre for lvling ? Kunne sikkert sagt hvilken specc. Skjønner at det er enh du blir å gå. But you know. Er alltids enn eller anna som vil specce 20/20/21 elns. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) er enhanchment sesong 2 sette noe og sattse på? i og med at dek kan kjøpes for honor points snart. vurderer og farme honor til det. Endret 30. mars 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ser ikke noen god grunn til å ikke gjøre det ? Lenke til kommentar
henky Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 er enhanchment sesong 2 sette noe og sattse på?i og med at dek kan kjøpes for honor points snart. vurderer og farme honor til det. naar blir det mulig? og vil det da koste like mye som pvp-gear koster naa? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 ingen vet dato sikkert, men man kan regne med innen 2måneders tid Lenke til kommentar
henky Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 hvis det blir samme kostnad er det jo god tid til aa farme:D Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har gitt opp shaman i pvp, blir jo eid av alt, selv folk med 200 mindre resilence Får se om jeg prøver litt enhance i neste sessong, men til da blir nok shamanen kun brukt til å raide gitt Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har gitt opp shaman i pvp, blir jo eid av alt, selv folk med 200 mindre resilence Får se om jeg prøver litt enhance i neste sessong, men til da blir nok shamanen kun brukt til å raide gitt Resto er faktisk artig, nesten ingen som slår deg i duels Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Syntes resto er så grusomt kjedelig Men får skaffe 75k honor, endel marks samt fist weaponsene for badges til neste arena sessong, så får vi se åssen det går da(sannsyneligvis like dårlig som med ele men ) Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 neh, enhance er knall i pvp. hvertfall battlegrounds Føler meg passe imba der jeg springer rundt og dæljer løs. Og blir det problemer er det bare å ta frostshock + ghostwolf å komme seg unna for å heale opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå