maggot69 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 ...Nei. Du klarer godt å overleve med 50 også. Jeg har selv 72 elns. Det er de 9% fra talents vi skal bry oss om. Resten skal du få fra gear, men ikke nerf dine egne stats med å bruke hit gems. Ok.....takker for svar Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har tenkt litt nå, med dual wield axe, tar jeg syykt lite dps, men merka jo tidlig at jeg tar MYE mer dps med twohand spørsmålet er da skal jeg ha mace eller axe? Og hvordan blir det med windfury? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er ikke noe rart, du har jo 1.50-øksa i offhand. -_- Du bruker vel ikke WF på begge våpnene i tillegg, vel? (Regner med at det er shammyen i signaturen din det er snakk om) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) ja det er det EDIT: Hva skal jeg ha på off-hand da, i stedet for windfury? Endret 23. mars 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har man (det skal vel helst unngås for å optimalisere dps) et våpen i OH som er raskere enn MH, skal man ha flametongue på OH og WF på MH. En ting til: Hva skal du egentlig? Skjønner liksom ikke helt hvor du vil med den speccen din. :S Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Akkurat. Er svoren PvE selv, så for PvP er jeg ikke sikker på om FT er det beste valget. Det aller beste, vil jeg tro, er om du hadde hatt 2.60-øksen x2 fra starten av, og smekket WF på dem begge. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ja fikk vite at måtte ha 2.60 i OH, men det var etter en god stund. Driver og grinder honor til det nå, men når jeg får den skal jeg kjøre WF på begge? Lenke til kommentar
PaperMario Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Når man er resto shaman er det best å ha to ting fra Thunderfist for å få 35+ res eller ha full Wartide? Og hva er best å ha av FT og FB på resto? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ja fikk vite at måtte ha 2.60 i OH, men det var etter en god stund.Driver og grinder honor til det nå, men når jeg får den skal jeg kjøre WF på begge? Ja, as he said. Shamans skal visst (igjen) få den Mortal strike effecten på Flametongue, bare 25% per stack(stacker 2 ganger). Vet ikke helt om det er verdt å gå for en rask offhand både for FT og litt større sjanse for å oppretteholde flurry samtidlig, eller bare peise FT på 2.6n. Papermario, Du får jo kanskje litt mer Resilience, men mister jo den 4setbonusen. Er opp til deg hva du helst vil ha^^ Bruker selv nesten alltid FT som resto/elemental, pushback på casters osv. FB mot melee. Lenke til kommentar
PaperMario Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Er 4setbonusen noe å skryte av på resto da? Et halvt sekund mindre CD på Grounding Totem... Blir dette et bra talent build til resto? http://www.wowhead.com/?talent=hVchZZEcxtVcoted Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Er 4setbonusen noe å skryte av på resto da? Et halvt sekund mindre CD på Grounding Totem... Blir dette et bra talent build til resto? http://www.wowhead.com/?talent=hVchZZEcxtVcoted http://www.wowhead.com/?talent=hVcZZEc0tVested - God overall pvp spec. Kommer også an på hvilken setup du spiller. Endret 24. mars 2008 av paraax Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Bare jeg som ikke bruker Chain Heal i PvP? :S Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 chain heal = 70% av grunnen til å ha shaman healer. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg vurderer å rolle shammy... men står fast mellom warrior og shaman, vet ikke hvilken jeg skal prøve. Høyeste jeg har spilt warrior er lvl 17, høyeste jeg har spilt shaman er lvl 18. Kan så og si at begge var gørrkjedelig. Men warrior var alliance, så det sier vel alt. Shaman tar vel ikke av før lvl 40? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) shaman tar av på lvl 41 ^^ Da har du både DW og SS. Men men. Jeg er fornøyd med shaman, men kunne godt tenkt meg enn warrior. Men tror ikke jeg kan si at jeg angra på shaman. Tror du blir like fornøyd med begge egentlig. Men ingen av de er noe særlig før DW : p Endret 25. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) chain heal = 70% av grunnen til å ha shaman healer. Tror du burde justere de prosentene litt. Bloodlust, windfury totem, og god interrupting er hovedgrunnene til å ha shamanhealer. Endret 25. mars 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Har endelig dinget 70, og har bestemt meg for å bli en PvP healer, altså resto speccet. Kan noen anbefale meg en god spec for arena, som også virker greit i PvE? Gjerne med instant gw Endret 25. mars 2008 av LpIsBackForYou Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) chain heal = 70% av grunnen til å ha shaman healer. Tror du burde justere de prosentene litt. Bloodlust, windfury totem, og god interrupting er hovedgrunnene til å ha shamanhealer. Jeg spiller pve, tenkte pve. OT: 2000. innlegg i tråden. Endret 25. mars 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå