Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja fikk vite at måtte ha 2.60 i OH, men det var etter en god stund.

Driver og grinder honor til det nå, men når jeg får den skal jeg kjøre WF på begge?

Ja, as he said.

Shamans skal visst (igjen) få den Mortal strike effecten på Flametongue, bare 25% per stack(stacker 2 ganger). Vet ikke helt om det er verdt å gå for en rask offhand både for FT og litt større sjanse for å oppretteholde flurry samtidlig, eller bare peise FT på 2.6n.

 

Papermario, Du får jo kanskje litt mer Resilience, men mister jo den 4setbonusen. Er opp til deg hva du helst vil ha^^

Bruker selv nesten alltid FT som resto/elemental, pushback på casters osv. FB mot melee.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å rolle shammy... men står fast mellom warrior og shaman, vet ikke hvilken jeg skal prøve. Høyeste jeg har spilt warrior er lvl 17, høyeste jeg har spilt shaman er lvl 18. Kan så og si at begge var gørrkjedelig. Men warrior var alliance, så det sier vel alt. :p Shaman tar vel ikke av før lvl 40?

Lenke til kommentar

shaman tar av på lvl 41 ^^

Da har du både DW og SS.

 

Men men. Jeg er fornøyd med shaman, men kunne godt tenkt meg enn warrior. Men tror ikke jeg kan si at jeg angra på shaman. Tror du blir like fornøyd med begge egentlig. Men ingen av de er noe særlig før DW : p

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar
chain heal = 70% av grunnen til å ha shaman healer.

 

Tror du burde justere de prosentene litt. Bloodlust, windfury totem, og god interrupting er hovedgrunnene til å ha shamanhealer.

 

Jeg spiller pve, tenkte pve.

 

 

OT:

2000. innlegg i tråden.

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...