ianrush Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kjøpte en LG RH7800 dvdopptaker med 160 gb til en rimelig pris..slo den på i går og det slo meg at den lager en durelyd hele tiden. Jeg satte i en dvd og den lagde en summe/durelyd da også..min gamle dvdspilelr var lydløs da den spilte av dvd...jeg har ikke testet den når den brenner plater...men da durer den vel enda verre?? Er det vanlig at slike maskiner bråker litt mere enn vanlige dvdspillere? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det som durer er nok harddisken. Samme "problem" i min dreambox tidligere, da eg monterte i den største og mest bråkeste harddisken eg kunne få tak i. Etter at eg byttet den ut med noe mindre, har den vært nærmest lydløs. Men at den durer hele tiden er litt rart, da harddisken skal slås av når den ikke er i bruk. Er det snakk during, surring eller andre lyder? Lenke til kommentar
ianrush Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Det som durer er nok harddisken. Samme "problem" i min dreambox tidligere, da eg monterte i den største og mest bråkeste harddisken eg kunne få tak i. Etter at eg byttet den ut med noe mindre, har den vært nærmest lydløs. Men at den durer hele tiden er litt rart, da harddisken skal slås av når den ikke er i bruk. Er det snakk during, surring eller andre lyder? Vanskelig å beskrive lyden..men man hører at den er på..for å si det sånn..og lyden er konstant... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Vifteduring? Det er helt vanlig, spesiellt på de billigste spillerne. Lenke til kommentar
ianrush Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Vifteduring? Det er helt vanlig, spesiellt på de billigste spillerne. Nei..det er ikke vifta..det er strømmen...den durer med en gang jeg slår på den. Lenke til kommentar
mulder99 Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kan desverre ikke hjelpe deg med "durelyden", men har et par andre spørsmål om spilleren din. -Vet du om det finnes noen netthandel som selger den? -Bortsett fra "durelyde", er spilleren å annbefale? På forhånd takk Lenke til kommentar
ianrush Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Kan desverre ikke hjelpe deg med "durelyden", men har et par andre spørsmål om spilleren din.-Vet du om det finnes noen netthandel som selger den? -Bortsett fra "durelyde", er spilleren å annbefale? På forhånd takk Ja, jeg kjøpte den på netthandelen.no.....har ikke fått testet spilleren enda... Endret 2. oktober 2005 av ianrush Lenke til kommentar
ianrush Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Kan desverre ikke hjelpe deg med "durelyden", men har et par andre spørsmål om spilleren din.-Vet du om det finnes noen netthandel som selger den? -Bortsett fra "durelyde", er spilleren å annbefale? På forhånd takk Nå har jeg fått testet den litt..hm..hva skal jeg si..dette er min første dvdopptaker..men jeg synes at den bråker for mye!Vifta går hele tiden og den lager en tikkelyd hele tiden..aldri vært borti en spiller som bråker så mye...også er den litt tung å bruke...men ellers virker den grei..lyst til å kjøpe den av meg? hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå