WaterMarked Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Har selv oppkjøring fredag 11.11, og må si at jeg gruer meg litt, spesielt angående sensor. håper for guds skyld at jeg får en ok sensor, som er i et greit humør, og ikke noe sure monster-greier, for å si det slik. 5113040[/snapback] HEHE. Strøyk sist gang eg hadde oppkjøring,på en mandag.... Sensoren var ikke i noe spess godt humør Han hadde vist øydelagt ryggen i helga,og han var ikke noe spess pratsom. 1 ting han spørte meg om og d var vilket parti eg skulle stemme på. + eg kjørte feil en gag og overholdt ikke vikeblikten min 2 ganger..hehe Men kjørte ikke så sygt at han måtte bremse. Håper virkeli at eg får en sensor som er i godt humør,og ei grei rute... Hater å kjøre mitt i byn nå d er rush... Som eg sikkert kommer til å gjere. Uansett så er sikkert sensoren like trøtt så meg så får håpe at han sovner eller noe. Noen som har kjørt opp i stavanger\sandes i rushet? Noen tips tar eg gjerne imot. 5117871[/snapback] Eg strøyk! Tabbet meg ut litt i ett lyskryss i begynnelsen. Ellers trudde eg at alt gikk fint,MEN nei du..... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Triste greier terhi. Føler med deg. Skal kjøre opp i morgen selv. Håper jeg står. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Da ble timen bestilt, 15/12 kl. 08.15, er sikkert fremdeles litt mørkt ute... Får jammen håpe jeg ikke stryker, det kommer til å bli dyrt, med det nye opplegget og greier... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Da ble timen bestilt, 15/12 kl. 08.15, er sikkert fremdeles litt mørkt ute... Får jammen håpe jeg ikke stryker, det kommer til å bli dyrt, med det nye opplegget og greier... 5242244[/snapback] lykke til =) det årner seg Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Getaway in Stockholm-filmene og hvordan du ser opp de til folkene må jo være ett bra tema. Eller kanskje at du lider av ukontrollerbart sinne og tenker road rage bare du ser en bil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå