Arne_F Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Dra til nærmeste badehall, og dusje veldig lenge. Helt seriøst, så ville jeg nok begått selvmord. Jeg ville overhode ikke ha vært en jente. Endret 30. september 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Viss jeg var dame og var tiltrekkende ville jeg hatt lesbe sex Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 såklart jeg skulle onanert.tatt på dyp utringning and get laid Prøvd push up bher for å se hvor effektivt det er osv osv osv. Tenk om du hadde blitt ei overdrevent stygg jente med a-cup. En dag på sofaen med furting hadde vært kos. <3 Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg hadde masurbert i 2 timer, for så å gå ut på byen, og leke hore (ikke suging, kun knulling), og sett hvor mange jeg hadde greid å knulle. Deretter gått hjem og runka igjen, og drukket meg i søvne. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg hadde masurbert i 2 timer, for så å gå ut på byen, og leke hore (ikke suging, kun knulling), og sett hvor mange jeg hadde greid å knulle. Deretter gått hjem og runka igjen, og drukket meg i søvne. word Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hvis jeg var jente: da hadde jeg løpt å kjøpt en dildo og dratt med en veninne og vært i sengen hele dagen! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 heha.. hadde funnet på mye rart ass Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Lurer på om jeg hadde drukket min egen brystmelk, sånn for å smake hvordan det smaker... Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Så vidt jeg veit kan du ikke stimulere brystene til å produsere melk på ett døgn... Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 I topicen står det ikke noe om hvor lenge man kan være det motsatte kjønn, så derfor gikk jeg ut ifra at jeg kunne bestemme selv når jeg kunne bli omtransformert.. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Haha sånn å forstå. Kunne godt vært en av tinga jeg også hadde gjort i så tilfelle :biggrin: Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Lurer på om jeg hadde drukket min egen brystmelk, sånn for å smake hvordan det smaker... Du har sett litt for mye på den ene Friends episoden Men tenk da, lurer på åssen kvinnens orgasme føles Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Lurer på om jeg hadde drukket min egen brystmelk, sånn for å smake hvordan det smaker... Du har sett litt for mye på den ene Friends episoden Men tenk da, lurer på åssen kvinnens orgasme føles Er ikke sånn at alle har likedan orgasme da. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hvis jeg var jente: da hadde jeg løpt å kjøpt en dildo og dratt med en veninne og vært i sengen hele dagen! "Hei, jeg har kjøpt ny dildo jeg! Blir du med hjem og prøver den? Grr." Funker like bra hver gang! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hvis jeg var jente: da hadde jeg løpt å kjøpt en dildo og dratt med en veninne og vært i sengen hele dagen! "Hei, jeg har kjøpt ny dildo jeg! Blir du med hjem og prøver den? Grr." Funker like bra hver gang! Har du prøvd? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Lurer på om jeg hadde drukket min egen brystmelk, sånn for å smake hvordan det smaker... Du har sett litt for mye på den ene Friends episoden Men tenk da, lurer på åssen kvinnens orgasme føles Er ikke sånn at alle har likedan orgasme da. Men hvis du velger lissom...sånn ønske fra en ånd i lampe elns, at du kan få sånn superdigg orgasme...Nei. [drømmemodus] At det er en "kalkulator" som har regnet seg frem til den diggeste orgasme en kvinne har fått gjennom alle tider, og i ønsket ditt vil du ha noe som kan sammenlignes med enne [/drømmemodus] Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Jeg hadde masurbert i 2 timer, for så å gå ut på byen, og leke hore (ikke suging, kun knulling), og sett hvor mange jeg hadde greid å knulle. Deretter gått hjem og runka igjen, og drukket meg i søvne. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Lurer på om jeg hadde drukket min egen brystmelk, sånn for å smake hvordan det smaker... Du må være gravid/ha født for å produsere brystmelk. OT: Lesbesex og knulling hadde lugget høyt på lista. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Du må være gravid/ha født for å produsere brystmelk. No problem det, vel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå