cyberPanda Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) jeg ville dokumentert dagen så godt som mulig. sakffe lit publisitet. prøve å oppnå kjendis-status som jeg kunne levet på resten av livet. Endret 29. september 2005 av cyberPanda Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Fått jobb på strippebar, å så tatt av på pole- og lap dans, slik at jeg tjente masse penger, som jeg igjen bruker neste dag, når jeg er gutt igjen, på samme strippeklubb, for å se hotte babe's ta pole- og lap dance Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 kjipern hvis det hadde vært dagen som kommer hver 4 uke, å som ifølge mange jenter er verre enn holocaust. dagen eller uka? Tror Hyrlen hadde hatt godt av å være dame. Biologikunnskapene står under enhver kritikk. ^^ jeg og du kunne vært PMS-sisters! Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvis eg hadde vært mann for en dag ville eg søkt på en stilling eg absolut ikke var kvalifisert for ..og sett om det stemmer at det ikke har noe å si fordi du e en mann. eg hadde seff testet ut utstyret... gått på treningstudio og løftet vekter.. opplevd hvordan det e å klø seg alle veier uten at noen reagerer på det drukket masse øl for og se om eg tålte mer snakket masse med andre menn og funnet ut ka de egentlig bryr seg om. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Dette var en så barnslig tråd at den faktisk ble veldig artig! ..men, tror dere ikke andre folk, både jenter og gutter, begynner å bli jævlig mistenkelig når det plutselig sitter ei jente i samtale med andre, og kommer med 'klare, forståelige svar', som "ja" og "nei", når de blir spurt om noe!? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Tror ikke de fleste hadde brydd seg bare sagt : din smarting Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 jeg og du kunne vært PMS-sisters! Oh, det høres bra ut. Håper bare mensen ikke slår inn som i "Carrie". Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Prøvd å oppnå en serieorgasme, en g-punktsorgasme og ejakulert. em....akkurat Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Håper bare mensen ikke slår inn som i "Carrie". Noe slikt som dette? Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Håper bare mensen ikke slår inn som i "Carrie". Noe slikt som dette? omfg! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Håper bare mensen ikke slår inn som i "Carrie". Noe slikt som dette? Ja, eller det her: Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kan vi droppe den "overflod" greia? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Ingen flere Carrie saker nå, ok?? Ble litt ekkelt.. On Topic: hadde nok kjøpt en og annen bh også Vandret rundt om i tang får å oppleve følelsen Sett om det virkelig er så vanskelig å gå i høyhælte sko Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Haha, stikki bort til en jævli beskjeden kamerat (ovenfor jenter), og putta handa hans nedi buksa mi..! Å sett på uttrykket hans! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det er egentlig bare litt perverst...ikke gøy Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 ....øh....æsj? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Haha, stikki bort til en jævli beskjeden kamerat (ovenfor jenter), og putta handa hans nedi buksa mi..! Å sett på uttrykket hans! Sånn gjør jeg og kompisene mine hele tiden. Endret 30. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 /quit Jeg finner et annet forum.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 såklart jeg skulle onanert. tatt på dyp utringning and get laid Prøvd push up bher for å se hvor effektivt det er osv osv osv. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Dette var en så barnslig tråd at den faktisk ble veldig artig! ..men, tror dere ikke andre folk, både jenter og gutter, begynner å bli jævlig mistenkelig når det plutselig sitter ei jente i samtale med andre, og kommer med 'klare, forståelige svar', som "ja" og "nei", når de blir spurt om noe!? Hehe kongebra, spikern på hodet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå