LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det må da være mer enn kjønnsorganet og et par bryst som skiller menn fra kvinner? Jeg ville tatt meg en tur på byen. Kan godt hende at jeg ville endret sjekkestrategi i fremtiden som resultat av det jeg hadde opplevd som kvinne. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hadde vel løpt rundt og lekt helikopter med tissen hele dagen Prøvd ut musklene mine, for å se om det var lettere å være sterkere (måtte jo uansett ha blitt LITT sterkere enn jeg er nå). Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hadde vel løpt rundt og lekt helikopter med tissen hele dagen Prøvd ut musklene mine, for å se om det var lettere å være sterkere (måtte jo uansett ha blitt LITT sterkere enn jeg er nå). Kjedelig for deg at du er asiat da. Der forsvant helikopteret. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 :!: Så jævlig bra, LarsP. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hadde vel løpt rundt og lekt helikopter med tissen hele dagen Prøvd ut musklene mine, for å se om det var lettere å være sterkere (måtte jo uansett ha blitt LITT sterkere enn jeg er nå). Kjedelig for deg at du er asiat da. Der forsvant helikopteret. haha, dagens! Lekt litt med meg selv tenker jeg Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hadde vel løpt rundt og lekt helikopter med tissen hele dagen Prøvd ut musklene mine, for å se om det var lettere å være sterkere (måtte jo uansett ha blitt LITT sterkere enn jeg er nå). Kjedelig for deg at du er asiat da. Der forsvant helikopteret. haha Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 skal vi se... DV kamera på elkjøp løpe hjem "leke" levere kamera tilbake på 30 dager returrett reglene dagen etterpå Noe sånt no ja. Ville jo gjort mye annet og da. Dra på byen, gått på do med en annen jente (og få vite et av livets store mysterier), osv... Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hadde vel løpt rundt og lekt helikopter med tissen hele dagen Prøvd ut musklene mine, for å se om det var lettere å være sterkere (måtte jo uansett ha blitt LITT sterkere enn jeg er nå). Kjedelig for deg at du er asiat da. Der forsvant helikopteret. ahaha! den der var dagens :!: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Siden jeg hadde vært en jente hadde jeg definitivt lekt med puppene mine hele dagen Second. :!: third! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 hadde garantert vært i damegarderoba til jentene en hel dag. og hvis eg blei ganske fin, så hadde eg laget en video, slik som nevnt tidligere. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Så dere tror dere hadde blitt kåt av å se på dere selv? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 det kommer vel helt ann på... snakker vi man fanget i kvinnekropp for en dag, eller totalkonvertering? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Så dere tror dere hadde blitt kåt av å se på dere selv? Du skulle sett meg. Det er vanskelig å holde fingrene av fatet hvis jeg får et glimt av den bleikfeite snøskuterrumpa mi i et speil. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 det kommer vel helt ann på... snakker vi man fanget i kvinnekropp for en dag, eller totalkonvertering? hvis du leser første post, så står det "for en dag" Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 kjipern hvis det hadde vært dagen som kommer hver 4 uke, å som ifølge mange jenter er verre enn holocaust. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 kjipern hvis det hadde vært dagen som kommer hver 4 uke, å som ifølge mange jenter er verre enn holocaust. dagen eller uka? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 -Hengt i damegarderoben i svømmehallen hele dagen -Videokamera...... -Stått naken foran speilet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 -Hengt i damegarderoben i svømmehallen hele dagen-Videokamera...... -Stått naken foran speilet Eller sitte på huk i speilet Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 kjipern hvis det hadde vært dagen som kommer hver 4 uke, å som ifølge mange jenter er verre enn holocaust. dagen eller uka? Tror Hyrlen hadde hatt godt av å være dame. Biologikunnskapene står under enhver kritikk. ^^ Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvorfor tror alle at jeg er en jente??! Jeg er en gutt for himmel og helvetes uskyld! Mange som tror jeg er gutt, kanskje vi kan bytte? Jeg vet ikke helt hva jeg ville gjort, men jeg hadde vel vært like heldig som April Thomas. (I the hot chic.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå