g@bb@ Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvis du kunne vært det motsatte kjønn for en dag, hva ville du gjort?? Siden jeg hadde vært en jente hadde jeg definitivt lekt med puppene mine hele dagen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Siden jeg hadde vært en jente hadde jeg definitivt lekt med puppene mine hele dagen Second. :!: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hadde satt sammen et CS-lag og vunnet alle jente-CS-turneringer med premier av nevneverdig verdi. Jeg mener det. Seriøst. Ikke slett denne posten. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 1 dag sosohal... skal vi se... DV kamera på elkjøp løpe hjem "leke" levere kamera tilbake på 30 dager returrett reglene dagen etterpå Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 1 dag sosohal... Å ja. :| Alt det vanlige, sikkert. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 1 dag sosohal... skal vi se... DV kamera på elkjøp løpe hjem "leke" levere kamera tilbake på 30 dager returrett reglene dagen etterpå hm.. hva om du da ble en av de styggeste og mest uappetitelige noen gang.. ville du fortsatt gjort det samme? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Leke med pupper? Med min flaks hadde jeg sikkert fått noen vrengte baklommer uansett, så tror jeg hadde gått i svømmehallen og hengt i damedusjen hele dagen. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Leke med pupper? Med min flaks hadde jeg sikkert fått noen vrengte baklommer uansett, så tror jeg hadde gått i svømmehallen og hengt i damedusjen hele dagen. Kunne ikke vært bedre!! Og prøve å få kontakt med noen lesbiske.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvis du kunne vært det motsatte kjønn for en dag, hva ville du gjort?? Siden jeg hadde vært en jente hadde jeg definitivt lekt med puppene mine hele dagen Hæ? Trodde du var jente.. Jeg hadde testa ut hvordan en væske, tampong og krøller funker i praksis. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) 1 dag? Hmmm.. utforsket hele kroppen og prøvd å få pulings med noen. Endret 29. september 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
kimman Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 1 dag? Hmmm.. utforsket hele kroppen og prøvd å få pulings med noen. blæh, seriøst? prøve å få en kuk inni deg? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 blæh, seriøst? prøve å få en kuk inni deg? Ja.. Vil jo aldrig kunne føle det igjen. Har jo ikke vagina hver dag heller da. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 1 dag? Hmmm.. utforsket hele kroppen og prøvd å få pulings med noen. Ville gjort det samme. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Hvorfor tror alle at jeg er en jente??! Jeg er en gutt for himmel og helvetes uskyld! On Topic: Jente dusjen er en klar vinner, dèt og å kunne gå på byen å alle spanderer drikke på deg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 kunne gå på byen å alle spanderer drikke på deg Kan bomme masse røyk også da. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg hadde: - Flørtet med menn for å finne ut hvor stor makt kvinner egentlig har. - Fått med meg en venninne inn på do slik at jeg kan finne ut hva de snakker om der. - Gått på en litt luguber bar om kvelden for å se hvordan fulle menn oppleves for damer. - Satt meg i en bil og funnet ut hvorfor jeg nå ikke kan kjøre. - Kjøpt meg et stort speil og dratt hjem og undersøkt kroppen min nøye. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Prøvd og få kuk, istedenfor og gi kuk. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 - Satt meg i en bil og funnet ut hvorfor jeg nå ikke kan kjøre. Dette var enuberteit fjortistråd, men måtte le litt her. Second. Lenke til kommentar
ttd Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Prøvd å oppnå en serieorgasme, en g-punktsorgasme og ejakulert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå