r2d290 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hvordan får jeg norsk ordbok til word? sånn at spelling and grammar og den røde understeken fungerer? den fungerer hvis jeg setter ordlista til engelsk, men når jeg setter den til norsk bokmål, fungerer ikke denne funksjonen... jeg får også en error når jeg går inn på spelling and grammar (f7) Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Har du norsk eller engelsk office pakke? Om du har engelsk så må du gå inn på microsoft sine sider å laste ned språkpatchen som du finner der en eller annen plass Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Rettskriving på norsk følger med den norske versjonen av Ms Office. Hvis du derimot har Office på engelsk, eller et annet språk må du kjøpe dette som en tileggspakke. Stavekontroll/rettskriving er nok ikke gratis. Det heter ProofingTools for Microsoft Office. Her kan du se: http://www.microsoft.com/office/editions/p...ols-table1.mspx Lenke til kommentar
toretors Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det følger da med på CD-en selv om det er engelsk utgave. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 ehm... jeg har office standard edition 2003. det står på engelsk på coveret, men er det ikke noe mulighet for å laste ned norsk retskrivnig. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det følger da med på CD-en selv om det er engelsk utgave. Nei, du må kjøpe ProofingTools for å få stavekontroll, synonymordbok, o.l i ønsket språk, hvis dette er et annet språk enn det den aktuelle Officeversjonen er på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå