lilfire Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Det jeg lurer på er om det finnes et "tastatur" med rundt 10 knappern som man kan konfigurere selv. Eller om det går ann og lage et slikt tastatur. MVH Lilfire Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Logitech har jo en del tastaturer med F-tasten på som gjør at du kan konfigurere f1-f2 osv. til å f.eks. starte et program om f ikke er på. Når f er på er det liksom vanlig f-tast. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Har et tast/mus sett der ca 25 knapper kan kovfigureres (tror ihvertfall det er 25, er kanskje mer..).. Alle F1-F2 osv knappene pluss alle hurtigtastene på toppen. Heter Benq X730 Edit: Om jeg tar feil med F-knappene så er det uansett 13 knapper som 100% går å gjøre det med (har gjort det på mitt), men har ikke testet F-knappene selv.. Endret 29. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 trenger ikke de vanlige tastene.. trenger bare rundt 10 knapper som kan programeres... MVH Lilfire Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Du har jo både Nostromo game pad og Claw... Med nostromo kan du til og med skrive inn makroer... Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 var ikke helt game pad jeg tenkte meg da... Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Z-Board, gaming keyboard som har mange innstillinger til diverse spill. eller du kan konfrigurere dem selv, om det var gaming tastatur du tenkte på da. finner det på komplett Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 okey skjønner at jeg har formelert meg selv dårlig! sorry... trenger et "tastatur" med KUN ca 10 knapper! no more! som kan konfigueres... har funnet et men trenger ikke så mange knapper. http://www.fentek-ind.com/spkpp24ps.htm noe omtrent sånn.. beklager mine dårlige formuleringer. MVH Lilfire Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva er det du skal bruke dette til? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 skal på en pc som ikke trenger vanlig tastaur, kun noen få knapper som jeg kan programere til å gjøre oppgaver jeg vil. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 ingen som har noen? Lenke til kommentar
HammerDude Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Her er en med 19 taster. Programmer for å fange opp tastetrykk og kjøre et skript e.l. finnes det flere av (f.eks. Girder, men det er sikkert litt overkill). Er usikker på om num lock-tasten kan programmeres though. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112908&cks=PRL Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 kjener ikke til noe sånne prog. noen andre eks en Girder, vis det er litt overkill? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hva med en fjernkontroll? Skal ikke være umulig å finne en som kan konfigureres.. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 passer egentlig ikke helt inn til dette.. kanskje som tillegg... så noen som har noen andre programer el "tastaturer"? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 men andre programer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå