Gå til innhold

Kongsberg Vaapen fabrikk amarr branch(eve online)

Anbefalte innlegg

Mindre corporation i Huzzah alliansen søker flere piloter å jobbe sammen med. Vi driver med mining, pos, pvp(i 0.0, i low sec og empire(krig)), complex, lvl4 missions. Stort sett eneste vi ikke har er t2 bpo. Vi kunne men fant ut at de man tjener penger på koster så mye i utgangspunktet at de var ikke verdt arbeidet.

Vi holder til i regionene domain, tash-murkon og providence.

Vi er ikke tyranner som kjører medlemene hardt. Er du ikke med på corp op's er det HELT GREIT. Vi har en god del bpo og medlemmer får gratis ammo og droner. Er du skikkelig grei skal man ikke se bort ifra a corp hjelper til med skip hvis uhellet er ute.

Eneste vi ikke vil ha er pirater og ore tyver. Ex-pirat er greit, bare forstå at i KVA skyter man ikke nøytrale.

Folk som du evt. kan ta kontakt med ingame er: Joe moncho(ceo), Karta riobi, Thulinchao, royaldo og emeline cabernet.

p.s. selv om navnet er norskt er ikke corp norskt. For tiden er det bare jeg som er norsk der. Vi snakker engelsk i corp chat og alliance chat.

edit... hmm av en eller annen grunn fungerte ikke lenkene jeg la ut her... når jeg testet de kom jeg til mircosoft.com... !!

skal flytte til ny leilighet på grunerløkka i dag, så jeg kommer nok ikke til å være på de neste dagene.

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...