Bytex Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Har lenge irritert meg over støv som ligger mellom komponentene på hovedkort, innimellom kabler osv..jeg har også endel annet materiell med masse skruknotter (synther) som er vanskelig å rengjøre for støv mellom knottene, under tangenter osv, med klut. Så det må vel finnes komprimert luft på boks noensteds? Jeg bare aner ikke hvor jeg skal se etter det. Jeg tenker på noe ala en vanlig sprayboks med høyt trykk, som det bare kommer luft ut av. Det ville jo være mye enklere å få ren kjøleribbe til vifte for støv hvis man bare kunne "blaste" det ut istedet for å pirke nedi med skrutrekker. Endret 29. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg har kjøpt det på Komplett, men har sett det flere plasser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Ah, såklart hadde komplett noe sånt. Takk Desverre ikke inne på lager, men da vet jeg hvor jeg finner det. Flere databutikker har det nok inne. Skal til Oslo på fredag (Dream Theater here ai kåmm ) så da blir det tid til shopping også. Endret 29. september 2005 av Bitex Lenke til kommentar
moray Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Får det på Biltema for 98,- Sikkert Clas også i Torggata. Edit: Joda her er link til Clas Olsson Endret 29. september 2005 av morcan Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Clash ohlson! Er link ovenfor. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Får det på Biltema for 98,- Sikkert Clas også i Torggata. Latterlig høy pris på dette, du kan kjøpe en hel liten kompressor for hva 10 slike bokser koster. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 mulig det, men de fleste av oss trenger ikke mer enn 1 boks, da er det greit lissom Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er godt at jobben alltid har minst en kasse stående.. plukker med meg hjem om jeg trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå