Nebatym Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Etter å ha tatt en liten overhaling på den gamle desktop-sliteren min, trenger jeg et verkøy som kan rydde litt opp i registeret mitt. Er det noen gratis registervaskeverktøy der ute som dere kan anbefale? Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Prøv RegSupreme eller JV16 Power Tools fra sigen min. Det er de beste. De er ikke gratis, men du får renset i 30 dager i alle fall:) Lenke til kommentar
steinar wall Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Prøv RegSupreme eller JV16 Power Tools I utgangspunktet syntes jeg RegSupreme virker meget bra, men... Hvorfor er det slik at hver gang jeg "gjør rent", så er all driten tilbake igjen nærmest med en gang? For meg virker det ikke som om den fjerner noe permanent i det hele tatt. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Prøv RegSupreme eller JV16 Power Tools I utgangspunktet syntes jeg RegSupreme virker meget bra, men... Hvorfor er det slik at hver gang jeg "gjør rent", så er all driten tilbake igjen nærmest med en gang? For meg virker det ikke som om den fjerner noe permanent i det hele tatt. Har ikke den erfaringern. Men enkelte programmer gjenoppretter sine regsietreverdier selv om de er dårlig kodet og dermed egentlig bør vekk. Det kan og tenkes du har spyware eller virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå