arsi Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei, jeg hadde tenkt til å kjøpe I6000 fra dell men så gikk d tilbudet ut, og prisen gikk opp fra 8500 til 11000. uff. veit dere når det neste dell tilbudet kommer? og kan non gi meg anbefalinger på pc med disse kravene? 1.6ghz/1.7ghz Pentium M 1024mb ram 60gb Harddisk inngang for Firewire , og minst 3usb jeg trenger pcen til innspilling av musikk sånn musikk studio. så jeg må bruke litt heavy duty software som Sonar, guitar rig, cubase osv.. noe under 8500kr Lenke til kommentar
iMono Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Skal vel komme tilbud natt til torsdag... Altså imorgen? Lenke til kommentar
arsi Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 så det kommer tilbud rett etter det gamle? finns d noe andre pcen som møter mine krav, og som ikke er så bråkete Lenke til kommentar
arsi Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 kan noen svar?? :-) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 kan noen svar??:-) Dell sjonglerer med tilbud hele tiden ofte fra dag til dag, så det er bare å følge ofte med... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Edit: Da emnefeltet enda ikke er endret stenges tråden Endret 4. oktober 2005 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg