marius90 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hey, jeg bruker pc'n min mest til film å musikk, jeg ahr den koplet opp mot tv'n (tv som skjerm) og det er kjedelig emd mus å tastatur, så ejg lurte på om det finnes en slags fjernkontroll? som ejg kan bruke til å bytte sanger å slikt med? hva trenger jeg av software,hardware og annet? Lenke til kommentar
Undertow Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Her finner du et par. Installer et "media center" grensesnitt (feks meedio) i tillegg, så har du en komplett stuepc (htpc) Endret 28. september 2005 av Undertow Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Her finner du et par. Installer et "media center" grensesnitt (feks meedio) i tillegg, så har du en komplett stuepc (htpc) jeg har allerede xp på maskina, er det mulig å ha det du nevnte i tilleg til xp? slik at jeg selv kan velge? og hvordan gjør jeg det? og de fjernkontrollene, må jeg ha ett "media center" for å kunne bruke de? eller hvordan fungerer de? er det sånna t når jeg går inn på f.eks creative mediasource player så kan jeg byte sanger å sånn via fjernkontrollen? også lurte jeg på en ting til som ikke har noe med dette å gjøre, men hvordan senker jeg farten på viftene jeg har på maskinen? de bråker som om ett helikopter skulle lette her inne så hvordan setter jeg ned farten på de via software '(uten å kjøpe noe) speedfan eller hva det heter hadde jeg men jeg skjønte ikke bæret av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå