storken Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 har tvkort i pcen og satt og switchet og plustelig kom task manager (hadde fullskjerm) WTF? (satt jo langt unna) tok circa 2 sec før jeg skjønte hva som skjedde og tok et screenshot. sikkert en som har sovna på vakt. sikkert flere som fikk det med seg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det er ikke tv norge, pluss det er old, de har hatt problemer nå sikkert et år! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Dette var vel tatt fra infokanalen. Ser slike feilmeldinger der hele tiden, jeg. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det er ikke tv norge, pluss det er old, de har hatt problemer nå sikkert et år! Hvor da? Ser hvertfall en N logo jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Var ikke tvnorge, trodde det var infokanalen Canal pluss greia vet du. Visningskanalen. Vært så mange poster om dette før så antok at det var visningkanalen. EDIT! Men tvnorge har ikke canalpluss osv i bakgrunn vært med paintshop? Endret 28. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Med NRK nyheter under? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er dette morsomt eller? Windows er jo mest utbredt, så weee, så rart... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvor da? Ser hvertfall en N logo jeg. Og tvnorge ville ha brukt en nrk logo, samt reklamert for Canal Digital? I samme reklame? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Heelt riktig, jeg bare overså logoen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 det er forresten windows xp, har flere ganger sett den blå linja nederst på skjermen Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Og tvnorge ville ha brukt en nrk logo, samt reklamert for Canal Digital? I samme reklame? Sier noe der ja.. Lenke til kommentar
storken Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 ops så bare den røde "N" en oppe i hjørnet og gikk ut ifra at det var tvnorge! det er vel visningskanalen kansje? og klokken 2340 er den fortsatt der *har vært der en time nå* Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Well woophsidu... ja etter noe så kjedelig er jeg trøtt nok til senga! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 VIRKELIG? Dette er noe jeg har lurt på siden vi fikk TVN for en del år siden. Mang en natt har jeg ligget søvnløs på grunn av dette. Kjærester har måttet forlate meg grunnet min ustanselige søken etter svaret på denne guddommelige gåten. Endelig kan jeg få hvile! Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er dette morsomt eller? Windows er jo mest utbredt, så weee, så rart... Blant "vanlige" folk ja. Spesielt blant typiske kontorbrukere som bruker pcen sin kun til internett, Minesweeper, Word, Excel osv. Men på den annen side går det mye i ulike unix/linux workstations innen film- og tvproduksjon. Mac har også blitt mer og mer populært etter den store omveltningen med MacOS X. Apple har også gått tungt inn og investert i ulike software-firmaer som lager slike programmer. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Morsommere av den grunn? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Morsommere av den grunn? Absolutt ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå