Gå til innhold

Trådløs overføring av lyd & bilde fra pc'en til tv'en


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

egils: Det finnes løsninger for dette, ja. De koster vel rundt en høvding. Trust og Thompson har slike løsninger, de bruker kompositt som videosignal og du får sendt over et stereosignal via phono/RCA.

 

Hmm, denne konverterer VGA til kompositt eller S-Video, men jeg har sett lite flatterende kommentarer om den her på forumet:

Trust

 

Her er en annen modell:

ClasOhlson

 

Tester får du nesten grave opp selv.

Google er din venn. :smile:

 

 

Quote:


Den 2002-08-16 21:50, colombo230 skrev:

ja, det hadde tatt seg ut det. hvis bare det hadde gått an. da kunne vi jo ha sett tv-bilder i blanke lufta da.


 

Øh, hæ?!

Lenke til kommentar

Har en Trust v100 Conv. series.

Bruker denne til å se divx filmer på tv'n. Bildet er rimelig greit, litt skygger ved lyse bilder. Men å bruke den til å se noe annet enn filmer synes jeg er håpløst. Lyden er god.

Conv. series kan også overføre infrarøde signaler mellom sender og mottaker. Har derfor investert i et Ruwido trådløst tastatur med integrert mus. Overføringen går IKKE smoth så det har blitt endel shortcuts for å minske tastingen.

Lenke til kommentar

Sitter selv med thompson sitt utstyr, er super fornøyd. Den overfører også IR signaler så jeg kan bruke en IR-Mus som jeg fikk som velkomst-tilbud i ett eller annet pc magasin for noen år siden. Dermed har jeg trådløs mus i tillegg så jeg slipper å springe til pcen for å starte og stoppe filmer.

 

Helt suverent!!!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-16 22:36, antiloop skrev:

Her er løsningen!! Har den selv og den fungerer utmerket!!




<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: antiloop på 2002-08-16 22:39 ]</font>


Hei igjen du,du sier at det fungerer bra, er det noe som ikke funker så bra? Eller er det bare fryd å gammen?

 

Har bestilt nå!!! takk for tipset!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...