roger-trd Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Eg kjøpte eit Gigabyte GN A11G aksesspunkt til å bruke heime i Sogn der vi endeleg har fått ADSL. Dette såg jo ut til å vere berre gode greier, men då ein prøvde å sjå på NRK1 samtidig som aksesspunktet stod på, blir TV-biletet omtrent øydelagt. (Striper, horisontale, vertikale og sirklar). NRK vert motteke av ei gammal antenne, truleg ei slik "alle" hadde før i tida. TV2 (mottak på eiga antenne) vert ikkje forstyrra i det heile. Har nokon vore borti noko liknande, evt. har tips til løysing? Forstyrringa skjer på samtlege fjernsyn i huset; alle får signal frå same antenna. Etter mine kunnskapar skulle ikkje WLAN-signalet greie å forstyrre TV-signla (eller omvendt) men det skjer likevel. -roger Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Høres ut som at wlan-senderen står rett ved fjernsynet? I så tilfelle; flytt en av sakene.. (flyttes til rett forum) Endret 28. september 2005 av Ueland Lenke til kommentar
roger-trd Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Høres ut som at wlan-senderen står rett ved fjernsynet?I så tilfelle; flytt en av sakene.. (flyttes til rett forum) Har flytta WLAN-antenna rundt om i heile huset.... (Men ja; NRK-antenna ligg på loftet over). Om WLAN-antenna står rett under NRK-antenna, eit stykke bak ol så gjer det ingen forskjel. Og WLAN-antenna står ikkje nær alle fjernsyna i huset samtidig... :-) Eg trur desverre ikkje det er så enkelt... Eller kva meinar du med "rett ved"? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 En ting du kan prøve: Koble deg til aksesspunktet med kabel, gå inn i oppsettet og slå av radioen. Da vil du veldig fort finne ut om forstyrrelsene skyldes radio-interferens (jeg er forøvrig enig med deg at det høres rart ut). Hvis det har noen effekt, kan du eksperimentere med å bruke en spesiell kanal for å se om du finner en kanal som ikke forstyrrer tven. Hvis feilen ikke skyldes radiointerferens blir det værre, kanskje det er feil på boksen eller strømforsyninga eller no som gjør at den sender ut støy? Lenke til kommentar
Zenit Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Forstyrringa skjer på samtlege fjernsyn i huset; alle får signal frå same antenna. Etter mine kunnskapar skulle ikkje WLAN-signalet greie å forstyrre TV-signla (eller omvendt) men det skjer likevel. 4922464[/snapback] Det er et skudd i blinde, men: Du har ikke tilfeldigvis et par bokser tilkoblet som videresender antennesignalet trådløst? (Eventuelt annet trådløst utstyr som er tilkoblet antennekabelen) Jeg vet av egen erfaring at disse er veldig sensitive for nesten alt mulig av trådløse signaler, mikrobølgeovner osv. Sikkert fordi det er 2.4Ghz som er frekvensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå