durablig Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Noen som har erfaringer med Whitebox CL70 eller Otto Fantastico som den kalles? Lurer videre på om d er noen som erfaring med hevng av kjøp fra whitebox? håper noen har positive erfaringer med dette! Lenke til kommentar
durablig Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 ... jeg har da en slik Pc og sliter! Den slår seg av etter ca 1min, intervallene blir kortere etter hvert som jeg slår på igjen flere ganger.. regner da med at det er overoppheting som er problemet. Er det noen som har noen syn, eller tips til dette? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Siden den slår seg va så raskt er det et tegn på at kjølern ikke har kontakt med cpuen overhode... Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Du er ny ser jeg. Det finnes sikkert 100 tråder om Whitebox. Og ca 90 av de er av den ikke posetive sorten. Men det er jo som oftest de som har problemer som lager en tråd. Whitebox følger vel standard norsk kjøpslov. Men heving vil nok bli vanskelig, men hva med at de reparer den?? De vil ikke godta heving før de har hat en skjangse å reparere den. Kan jo være brukerfeil, ca 50-70% av de feilene jeg har holdt på med så er det brukerfeil. Ta såfall kontakt med de og se hva de har å si. Lenke til kommentar
durablig Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Hva innebærer det? noe så enkelt som løs ledning eller at kjøle luften ikkje når vifta? vifta spinner som bare fy under oppstarten.. Lenke til kommentar
durablig Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Nå har det seg også sånn at pcen er helt ny og uten software, pcen klikker under installasjon/forberedelse av installasjon av windows. har vansker me å se hva jeg kan ha gjort! noen sm har noe syn på om dette er en feil som kan være enkel å ordne hos annen reperatør enn whitebox selv? etter å ha lest trådene her er jeg redd for å i d heletatt ha kontakt med whitebox Lenke til kommentar
zoof Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Dette problemet har jeg vært borti før. Det viste seg at batteriet var defekt, jeg klarte å starte pc'en når jeg tok ut batteriet, men hadde strømtilkoblingen i. Lenke til kommentar
durablig Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 prøvde det nå, men pcen slo seg av som vanlig! føler en pc som fungerer ligger langt frem i tid Lenke til kommentar
zoof Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Whitebox, altså. Endret 28. september 2005 av zoof Lenke til kommentar
durablig Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Håper det ordner seg Endret 29. september 2005 av durablig Lenke til kommentar
zoof Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Whitebox, altså Endret 28. september 2005 av zoof Lenke til kommentar
zoof Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) ok Endret 28. september 2005 av zoof Lenke til kommentar
durablig Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Noen andre som har tanker om mitt problem? sitter enda med en Pc som klikker... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Bumping er ikke tillatt og kan føre til at tråden stenges. Det samme gjelder sms språk. Bruk "edit" knappen i stedet for å lage nytt innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå