Behydro Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 bare en kommentar til lakking, skal du ha ett virkelig bra resultat, ikke bruk sprayboks...... Om du stikker innom ett verksted så har de som oftest en del lakk rester liggende så de kan sikkert lakke det til deg for en billig penge. Resultatet blit myyyyyyyyye bedre Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 bare en kommentar til lakking, skal du ha ett virkelig bra resultat, ikke bruk sprayboks...... Om du stikker innom ett verksted så har de som oftest en del lakk rester liggende så de kan sikkert lakke det til deg for en billig penge. Resultatet blit myyyyyyyyye bedre 5186498[/snapback] Anbefaler du å ikke bruke spraylakk? Kan bilverksteder lakke for deg og? (grunne, lakke, klar/metallic lakk) Hvor mye tar de for dette tror du? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 bare en kommentar til lakking, skal du ha ett virkelig bra resultat, ikke bruk sprayboks...... Om du stikker innom ett verksted så har de som oftest en del lakk rester liggende så de kan sikkert lakke det til deg for en billig penge. Resultatet blit myyyyyyyyye bedre 5186498[/snapback] Anbefaler du å ikke bruke spraylakk? Kan bilverksteder lakke for deg og? (grunne, lakke, klar/metallic lakk) Hvor mye tar de for dette tror du? 5198303[/snapback] Skal vi se, hørte med noen bekjente som kunne ta det sånn "under bordet" rundt om 6-800 kr. Men de hadde ikke noe lakk liggende da. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 bare en kommentar til lakking, skal du ha ett virkelig bra resultat, ikke bruk sprayboks...... Om du stikker innom ett verksted så har de som oftest en del lakk rester liggende så de kan sikkert lakke det til deg for en billig penge. Resultatet blit myyyyyyyyye bedre 5186498[/snapback] Anbefaler du å ikke bruke spraylakk? Kan bilverksteder lakke for deg og? (grunne, lakke, klar/metallic lakk) Hvor mye tar de for dette tror du? 5198303[/snapback] Skal vi se, hørte med noen bekjente som kunne ta det sånn "under bordet" rundt om 6-800 kr. Men de hadde ikke noe lakk liggende da. 5199102[/snapback] Da må jeg nesten spørre noen jeg kjenner først før jeg tenker på det Så mye gidder jeg ikke bruke på lakk! Da får det heller stå til med spraylakk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå