SWQ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Hei... Iblant når jeg spiller eller ser på filmer, henger PCen min seg.... Noen som har noen forslag til hva som kan være galt? PC spec... ser du i signaturen Edit: Og da jeg fikk PCen.... og da jeg skulle aktivere/installere windows.... hang PCen seg mange ganger... :/ Endret 28. september 2005 av Palle Lalle Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvilket program bruker du til avspilling? Har du prøvd andre skjermkortdrivere? Lenke til kommentar
SWQ Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Har installert den BETA versjonen 7.8.0.1 .... bruker windows media player.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har installert den BETA versjonen 7.8.0.1 .... bruker windows media player.. Prøv et annet avspillingsprogram Lenke til kommentar
Xch0rp Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 gå på google og søk etter vlc (VideoLan) det avspillings programmet e bare genialt...det tar nesten alle filer kan jo vere varme og då... kor varm e cpuen ? kjør prime 95 og se om alt kjører stabilt...la den surre og gå i en times tid Lenke til kommentar
SWQ Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) gå på google og søk etter vlc (VideoLan) det avspillings programmet e bare genialt...det tar nesten alle filer kan jo vere varme og då... kor varm e cpuen ? kjør prime 95 og se om alt kjører stabilt...la den surre og gå i en times tid CPUen er på 35-40 grader... 45-47 når jeg spiller og sånt Endret 29. september 2005 av Palle Lalle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå