applemania Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Denne posten er slettet. Endret 12. september 2009 av applemania Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Min bestevenn, fått mye støtta fra ham Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Viktigste personen er vel min bestekammerat Simen. vi har det mye morro sammen og han støtter meg mye. Jeg synes det er livsviktig å ha en bestevenn! Simen, håper du leser dette! Endret 28. september 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Pappa aka banken selvfølgelig. Har vel egentlig ingen veldig viktige personer følelsesmessig i livet akkurat nå. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 En som heter Martin. Ellers har jeg ingen å henge med på skolen Ellers er det nok mamma som vekker meg om morgenen så jeg rekker skolen. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Alle mine nærmeste betyr like mye for meg. Som familie, venner og selvsagt kjæresten min. MEN, jeg er pappas lille pie, og meget avhengi av han. Uansett hva jeg roter meg borti, fikser han det, mens mamma blir mer hysterisk. Så, Pappa Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg er den viktigste personen i livet mitt. Deretter kommer mamma. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 En artig kar som heter Mats. Han er forresten singel om dagen jenter, på tide å slå til. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg føler meg egentlig litt utenfor her i verden, det er faktisk ingen personer som er viktige for meg utenom foreldrene mine som förer meg. Med det mener jeg at jeg ikke har noen følelsesmessige problemer som jeg mener jeg trenger en trofast person som kan hjelpe meg med eller lignende. Selv stiller jeg alltid opp for vennene mine og prøver alltid å hjelpe så godt jeg kan med hva enn det måtte være. Jeg føler meg egentlig ikke viktig for disse personene som måtte søke min "hjelp", men jeg hjelper bare, hvis noen forstår? Jeg vil si at vennene mine derfor er de viktigste (desverre ikke én person som i topic, men det blir da flertall ) fordi dem gir meg lyst til å stå på og gjøre noe med livet, de gjør at jeg virkelig morer meg om dagen og alt er egentlig bare bra. Lenke til kommentar
Eplejus Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Må si den personen faktisk er meg selv akkurat nå. Etter å ha blitt sviket og dolket i ryggen gjentatte ganger av det jeg trodde var venner, så har jeg lært at det er kun en person jeg stoler på, og det er meg selv. Faren min døde men jeg fremdeles var ung, og mor'mi har jeg aldri vært no særlig på talefot med. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Meg selv. Skulle til å si det samme. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Min familie er den viktigste støtte spilleren, jeg har egentlig ikke noen annen veldig spesielll person... Men nei....... data er vel ikke en person :!: Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Viktigste personen er vel min bestekammerat Simen. vi har det mye morro sammen og han støtter meg mye. Jeg synes det er livsviktig å ha en bestevenn! Simen, håper du leser dette! Simen1? Lenke til kommentar
Remotec Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det er helt klart mor. Og nei, jeg er ingen mammadalt. Etter mor kommer... Hm... Ingen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Meg? Jeg har alltid vært viktigst i mitt liv, og det kommer forhåpentligvis til å forbli sånn. Andreplass? En kamerat som jeg kan prate med, være med osv. uten å nødvendigvis måtte gjøre noe hele tiden. Akkurat nå har jeg fått et par nye venner som har hjulpet meg til å ta del i det sosiale livet her i Trondheim. Vanligvis har jeg vært en "hjemmesitter" som ikke har vært med på noe som helst, men nå går det bedre. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Viktigste personen er vel min bestekammerat Simen. vi har det mye morro sammen og han støtter meg mye. Jeg synes det er livsviktig å ha en bestevenn! Simen, håper du leser dette! Simen1? nei, ikke Simen1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Den 13 år gamle polakken som spiller Rosenborg-sangen utenfor Byhaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå