Gå til innhold

Denne posten er slettet.

applemania

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler meg egentlig litt utenfor her i verden, det er faktisk ingen personer som er viktige for meg utenom foreldrene mine som förer meg.

Med det mener jeg at jeg ikke har noen følelsesmessige problemer som jeg mener jeg trenger en trofast person som kan hjelpe meg med eller lignende. Selv stiller jeg alltid opp for vennene mine og prøver alltid å hjelpe så godt jeg kan med hva enn det måtte være. Jeg føler meg egentlig ikke viktig for disse personene som måtte søke min "hjelp", men jeg hjelper bare, hvis noen forstår?

Jeg vil si at vennene mine derfor er de viktigste (desverre ikke én person som i topic, men det blir da flertall :dremel: ) fordi dem gir meg lyst til å stå på og gjøre noe med livet, de gjør at jeg virkelig morer meg om dagen og alt er egentlig bare bra.

Lenke til kommentar

Må si den personen faktisk er meg selv akkurat nå.

Etter å ha blitt sviket og dolket i ryggen gjentatte ganger av det jeg trodde var venner, så har jeg lært at det er kun en person jeg stoler på, og det er meg selv.

Faren min døde men jeg fremdeles var ung, og mor'mi har jeg aldri vært no særlig på talefot med.

Lenke til kommentar

Meg? Jeg har alltid vært viktigst i mitt liv, og det kommer forhåpentligvis til å forbli sånn.

Andreplass? En kamerat som jeg kan prate med, være med osv. uten å nødvendigvis måtte gjøre noe hele tiden.

Akkurat nå har jeg fått et par nye venner som har hjulpet meg til å ta del i det sosiale livet her i Trondheim. Vanligvis har jeg vært en "hjemmesitter" som ikke har vært med på noe som helst, men nå går det bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...