__john__ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei Lurer på om det er mulig å få bluetooth internt i min tundra 1557. --john einar-- Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Den har jo mulighet for intern WLAN i mini- PCI, og det finnes også bluetooth i mini PCI, så da er det nok mulig Lenke til kommentar
eberland Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Heisann Ser at det finnes kombinert .11g og BT kort (denne passer kun i MSI)og et raskt søk på google gav endel artikler om referanse designer.. MEN, jeg sendte nettopp inn min 1559 pga dette. Jeg ble lovet fra Netshop at det skulle være mulig å få dette integrert, men så viser det seg at de bare sendte med en usb-dongel. Netshop la seg flat for dette og var meget samarbeidsvillige. jeg fikk sende inn maskinen uten noe problemer. Kanskje jeg skal prøve å få de til å skaffe en slik kombi... Lenke til kommentar
__john__ Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hei Du kan gjerne se om du får tak i komi kort, greit å ha bluetooth integrert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå