HenriZ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei, jeg har akkurat formatert pcen min og det gikk fint, men så fant jeg plutselig en feil, når jeg prøver å instalere no kommer denne feil meldingen:(se bilde) Hva er feil Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Du må jo i alle fall finne den riktige meldingen hvis noen skal kunne hjelpe. Lenke til kommentar
HenriZ Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Hæ, hva mener du larschroe, det er jo den meldingen jeg får når jeg prøver å instalere photo shop osv Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Du skrev jo at den viste "denne feil meldingen". Når det gjelder problemet: Det virker som at enten er ikke programmet kompatibelt med den Windows-utgaven du bruker, eller så er det en feil i filen, det gjelder spesielt hvis den kommer fra et "tvilsomt" sted. Hvis du installerer fra en selvbrent CD er den kanskje feilbrent? Prøv på en annen maskin. Endret 29. september 2005 av larschroe Lenke til kommentar
Azton Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Prøv å oppgrader Windows Installer. Du finner den på www.microsoft.com under "Downloads". Lenke til kommentar
HenriZ Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Hei, takk for alle svar, det jeg brukte var ikke en hjemmebrent cd, var en orginal windows cd, men takk for hjelpen Azton, du kunne ikke gi meg en direkte link da Endret 29. september 2005 av HenriZ Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 har du kjørt windows update? gjør det! da får du siste versjon av windows installer, som forøvrig finnes her. photoshop finnes neppe på noen ""original windowscd" - dette er jo et produkt laget av adobe, ikke microsoft? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Flyttet fra Annet om Hardware Lenke til kommentar
HenriZ Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 (endret) el_cash, tror du misforsto litt jeg mente at jeg ikke hadde brent Windows xp på en cd, jeg har en orginal windows cd Og takk også, har ikke testa det men skal komme med tilbake melding når jeg får testa det om det funker Endret 30. september 2005 av HenriZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå