trillebår Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Så skjedde det, det måtte jo bare skjer, vi fikk sportsending på ENDA en kanal TV norge har liksom vært den ene modige kanalen som tørte å ha kun 3 minutters værmelding og minst mulig nyheter under det meget passende navnet "AKTUELT". Ja det er en veldig god idé å ta opp kun viktige nyheter for å gjøre pausen mellom 2 gode programmer minst mulig.... Hva skal vi med så mye sport? Puh.. Er ikke lett for en stakars datanerd.... Nei jeg er ikke tv-slave, jeg liker bare å irritere meg over slike småting Måtte jo legge inn en tråd på denne kategorien Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det er mange som interesserer seg for sport. Sport trekker seere. Live with it. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg synes de kunne laget en egen norsk kanal for sport. Hater sport på TV, kjedeligste som finnes. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 For mye sport er bare unødvendig.. Er evig nok med TV 2 sporten, og det NRK har nå.. Synd at TVN har begynt med det og.. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Veldig, veldig mange her i Norge er interissert i sport, derfor sende det mye sport.. Og tips: ikke capslock i topic. Lenke til kommentar
royale Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 omg! WHY? sporten kan faen meg holde seg på tv2 og nrk for faen. Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Hmm i stedet for at alle kanaler skal trekke flest mulig forskjellige seere kunne det kanskje være en idé at noen kanaler trakk til seg ALLE seere av noen få typer? Mulig de kunne fått fler seere da.. Eller ikke, hva vet vel jeg... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hvorfor tv har fått sport? fordi folk fra hele verden skal kunne se på samma kampen. Det trekker seere, og mange finner det spennende. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Stenges grunnet skriking (caps i topic) + feilposting (film og tv har egen kategori). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg