Totto II Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei. Jeg har akkurat kjøpt Nokia 6230i og er kjempefornøy bortsett fra en ting: Uansett hva jeg stiller inn på anropsvarsling så er det Stigende som er aktiv. Dette er ikke bra da telefonsvareren trer i kraft før jeg hører at noen ringer. Noen som vet hva dette skyldes.. Totto Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Merkelig problem du kommer med der. Er du sikker på at du har endret på dn profilen du har aktiv? Prøv å skru av telefonen eg gang da den noen ganger kan henge seg opp, ikke klarer å oppsatere seg fortløpende. Lenke til kommentar
Totto II Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Merkelig problem du kommer med der.Er du sikker på at du har endret på dn profilen du har aktiv? Prøv å skru av telefonen eg gang da den noen ganger kan henge seg opp, ikke klarer å oppsatere seg fortløpende. Ja, det hjalp. Merkelig at jeg ikke tenkte paa det. Har tom resatt telefon instillinger. Men det vil vel si at den ikke er fri for bugs da..... Takker.... Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Om FW er fri for feil varierer veldig etter hvor lenge telefonen din har ligget på lager. Med andre ord hvor gammel FW din er. Du sjekker din egen FW ved å tate inn *#0000#. Jeg har ikke noen referansepunkter til deg, mn det er også en dato som indikerer når FW din ble instaletr. Edit: Skriveleif Endret 28. september 2005 av Dolce_vita Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 De tidligere 6230i var plaget av en del fw-feil, men skal være rettet opp på de siste partiene. Så enten er dette en helt ny feil, eller så har du en telefon fra et gammelt parti. Lenke til kommentar
Totto II Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Ganske ny tror jeg V 03.40 23-05-05 RM-72 Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Var det ikke rundt der, kanskje en måned før, at telefonen kom på markedet da? Lenke til kommentar
Totto II Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Noen som har en nyere firmware? Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Min 6230i har kjørt V 03.23 i 5 mnd. uten noe tull. Betyr det at nyere versjoner er dårligere enn de gamle ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå