uranus Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei! Jeg har en glad nyhet for alle som vil kjøre homebrew på sin PSP. Det ble idag lansert en downgrader som jeg har prøvd og fungerer helt perfekt. Lasta akkurat inn air hockey! Downgrade din PSP nå! Husk folkens, dere hørte det fra meg Happy gaming Lenke til kommentar
Panic Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Må man downgradere for å legge in homebrew? Mister man eventuelt funksjonene som versjon 2.0 hadde? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Vil bare minne om denne. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Det er bare tull det med viruset..Har hatt den downgraderen siden den kom og alt har funka fint og jeg oppgraderte til 2 igjen og alt funka fint der og.. SÅ hva er problemet.. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Problemet er vel at etter den orginale down graden - som virker fint som du sier, så kom det en annen "down grade" til, som slettes ikke virket men som derimot overskrev firm-ware'n med ubrukelig kode. Og den TIFF exploiten som ligger i 2.00 firm waren tillater jo å kjøre slik kode. 1.50 og 2.01 (som Sony slapp etter folk begynte å down grade fra 2.00) har ikke denne TIFF mekke-muligheten eller hva søren jeg skal kalle det. Men at den orginale down graden som kom skulle gjøre skade er nok tull, bare man utfører down gradingen riktig. Dr.Peedee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå