Gå til innhold

BenQ FP937s+ 19" LCD.. lite spm

Walts

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har akkurat den samme skjermen som du nettop har fått BenQ jeg merker absolutt ikke at den er kornete, det er den beste skjermen jeg noen gang har hatt (hatt den i neste 3 måneder nå)...

Sikker på at skjermkort instillingene er riktige? Du har kanskje 800 eller 1024 i oppløsning?

Prøv å start et spill med 1280 eller 1024 i oppløsning, skal låve deg du kommer til å være fornøyd med denne skjermen :!:

btw. jeg har et ATI Radeon X850XT skjermkort, tror ikke dette har så mye å si på om skjermen din blir kornete (ut ifra skjermkort)... Ble litt rotete dette i farten men... :p

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har akkurat den samme skjermen som du nettop har fått BenQ jeg merker absolutt ikke at den er kornete, det er den beste skjermen jeg noen gang har hatt (hatt den i neste 3 måneder nå)...

Sikker på at skjermkort instillingene er riktige? Du har kanskje 800 eller 1024 i oppløsning?

Prøv å start et spill med 1280 eller 1024 i oppløsning, skal låve deg du kommer til å være fornøyd med denne skjermen :!:

btw. jeg har et ATI Radeon X850XT skjermkort, tror ikke dette har så mye å si på om skjermen din blir kornete (ut ifra skjermkort)... Ble litt rotete dette i farten men... :p

kjører |024 ja.. kanskej jeg skal gå over til max, prøvde det nå å da var den ikke kornete =P hehe... æsj, jeg som liker 1024.. men blir vel vant til større, brukte jo 800x600 for en tid tilbake, var ekelt å gå over til 1024(xèn som faktisk fikk meg til å gjøre det)

men nå er jeg iallefall fornøyd med skjermen, ser ingen pixel feil enda... finnes det en enkel måte å teste det på?

Lenke til kommentar
Flott! :thumbup:

Jeg hadde også alltid 1024 før men blir fort vant til 1280*1024 som jeg kjører nå ;)

For å teste så kan du starte et spill, legg merke til hvor god flyt det er på en måte, ooo skjermen er så fin og bra...

skal snart teste med farcry.. tror ikke jeg har noen bedre spill å teste på ;)

takk for hjelp foresten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...