tinsley Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei! Av en eller annen grunn vil ikke iTunes installeres på min maskin. Kjøpte iPod Nano her om dagen og verken den versjonen som fulgte med cd'en eller den jeg laster ned fra nett klarer jeg å installere på min maskin. Begge variantene åpnes og pakkes ut men med en gang den skal starte selve installeringen stopper det bare. Har ikke virus eller noe og jeg har installert andre programmer fint. Noen ideer? Takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det er mac du bruker, sant? vet ikke helt hva det kan vær siden det bare stopper... men har aldri opplevd det i os x... Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Nei, jeg bruker en pc med xp. Men jeg har funnet ut av det nå. Det var InstallShield som var problemet så jeg fikk hentet et program som fjernet rester av alle tidligere installasjoner som var blitt gjort med InstallShield, slettet temp mappen og startet maskinen på nytt og da gikk det som en drøm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå