TOO TRILL Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg har lagt merke til at det er sånne input greier bakpå DFI hovedkortet mitt. Inputene ligner på sånne greier man har bak i tv'en eller sånn scart-greie. Kan man da koble til Playstation 2 til hovedkortet slik at man kan spille? Og i såfall, hvordan får man bilde? HVis det ikke går hva kan jeg da kjøpe for å spille playstation på pc'en? Edit: inputene er av fargene Rød og Gul Endret 28. september 2005 av St.Matias Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det som er bakpå DFI-kortet er en digital koaksial lydutgang. Hvis du skal ha TV-signaler inn på PC'en, må du kjøpe et VIVO (Video-In Video-Out) skjermkort. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har Radeon X800Xl fra før av, må jeg kjøpe nytt skjermkort eller kan jeg bare kjøpe et Tv-kort som støtter VIVO? I såfall har du noen anbefalinger på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå