NERV Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei, Jeg bruker Nero til å brenne med og har ikke hatt noen problem med dette tidligere. Nå i det siste så har jeg ikke klart å lese platene jeg brenner hverken på den stasjonere jeg brenner på og i DVD brenneren jeg brukte, eller i DVD spilleren på den bærbare. Det står 0 bytes og 0 free. Jeg har forsøkt og trykke finalize på plata etter jeg brant den men det hjalp ikke. Jeg ser at det er brent info på plata og på disksjekk så får jeg frem riktig antall brukte bytes. Ka skjer? PS jeg klarer å brenne DVD filmer fra DV kameraet mitt så brenneren virker. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvilken nero versjon? Hvilke plater? Hvilken brenner? Og hvilken firmware versjon har brenneren? Lenke til kommentar
NERV Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Nero 6.0 bulkpaq 4x DVD plater NEC 3500A DVD brenner Firmware ... den som fulgte med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå