ClearBlueNight Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) En av to USB-porter på maskina har fått svekket kontakten etter en liten dytt. Se bilde (Den øverste porten er den som er rammet, den nederste er ok) Dette medfører at komponenter som er koplet til den berørte porten faller inn og ut hele tiden. Kan porten skiftes ut uten å betale en formue eller er den koplet til f.eks hovedkort? Hvem kan man oppsøke for å få dette fikset? Dell eller er annen reparatør rimeligere? Endret 28. september 2005 av ClearBlueNight Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Samme problem sjølv. Eg trur rett og slett da billegaste (og egentlig da greiaste) vert å kjøpa ein USB-hub. Da kjem hvertfall eg til å gjera. Lenke til kommentar
ClearBlueNight Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Da jeg er mye på farten vil jeg gjerne slippe løse deler som hub... noen som har råd ang. reparasjon? Det er forresten en 8600... Endret 28. september 2005 av ClearBlueNight Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Om du er hendig med lodding osv selv, er det ikke umulig du kan greie å lodde på en nye porter selv. Ellers er vel det enkleste å kontakte dell, eller et annet laptop service firma om et prisoverslag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå