bobhundv Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Morn. fikk et sony hc22e i dag å begynne å bli mildt sagt jævli irritert. er sånn fortyrelse i bildet å jeg skjønner ikke hvorfor. noen som har vært borti dette før? er akuratt som en dårlig Divx film med pixels som er helt mongo. hva gjør jeg galt? Mvh Vemund Lenke til kommentar
bobhundv Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 slo av den "easy" knappen på kamerat å filma uten å da ble det bra. hvorfor er det sånn da? blei så irritert på det kamerat i sta at ja.... huff Lenke til kommentar
bobhundv Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 her er et bilde som viser "problemet" laget en film nå i kveld å nå funker det å bruke både easy funksjon å ikke så vet virkelig ikke hva som har skjedd jeg men men. regne kansje med at det var no instilling. uansett laget en film på 8 min ca å her et et screen shot fra råmatrialet. dere ser en svart flekk der, har bare sett 1 sånn i denne filmen det jeg filmet i går da kamerat var så klikk var det mange hele tia. uanset den flekken er der kjempe kort ( hadde problemer med å få stoppa filmen for å få tatt screen shotte) men jeg lurer på hva er det som gjør dette? er det noe feil med kamera eller er det noe jeg bare må finne meg i på et rimelig DV kamera? å hvis det er feil, er vel bare å sende inn at da? MVH Vemund Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Kjøp en rensekasett og se om det hjelper. Det vil ikke hjelpe på film du allerede har tatt opp, men det skal ikke skje igjen på nye filmer du tar opp. Hvilke DV kasetter bruker du nå, merke og type? Lenke til kommentar
bobhundv Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 kamerat er helt nytt da fikk det i går så tvile på at e treng no rensekasett? er vel denne typen kasett jeg har : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=110050&cks=ACC kjøpte med 3 stykker. Noen flere tips? er dette uakseptabelt på et nytt kamera eller er det bruker feil altså instillinger osv. Vemund Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kan du vise igjen et bilde fra dagslys. Det er vanskelig å se svarte flekker på det mørke bildet. Jeg antar det er en stort på venstre siden... Hvis det er slik jeg mistenker, er det en fabrikasjonsfeil som må utredes av garanti. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kan vel være produksjonsfeil på kasetten også. Vill gjerne prøvd en Sony premium kasett var jeg deg. Lenke til kommentar
bobhundv Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 har prøvd 2 jvc kasetter. tru dere det er produksjons feil altså? jeg kan prøve å film etter skolen i dag i lyset å poste et bilde. er liksom ikke ofte det er sånn. når du ser på skjermen mens du filmer så tru e ikke du ser det er etter på når du ser det enten på tv ell på data så ser du det. jeg tenkte e sku sjekke så ringer jeg til komplett å siser i frar, har vel god tid til å sende det tilbake? er vel 14 dager retur rett å noen års garanti? Mvh Vemund Lenke til kommentar
bobhundv Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 prata me komplett i dag, han mente det var produksjonsfeil å ville ha meg til å sende det inn til rep. men jeg vil ikke ha no reparert produkt når det er helt nytt så jeg returnerer det å tar heller pengene å kjøper meg noe annet tror jeg. kjipe saker men men. Er det sant som jeg har hørt at det kan ta laaaang tid å få pengene ut av komplett? Mvh Vemund Lenke til kommentar
jojo1717 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 foreslår du kjøper en annen kamera hos komplett mot en liten omlegg Da setter nok komplett pris på det og kanskje du får en bedre?? Lenke til kommentar
bobhundv Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 foreslår du kjøper en annen kamera hos komplett mot en liten omlegg Da setter nok komplett pris på det og kanskje du får en bedre?? jeg får se, ble faktisk anbefalt det kamerat på forumet her, å tru egetnlig kamerat er bra for syns jo det var bra uten om det med de døde pixlene. var passe størelse osv. har litt forkjæligheteh for kameraet canon ixus 750 å da (for har ikke sikkelig digitalt kamera).. hadde egentlig lyst til å kjøpe begge deler men for se ann litt.... mvh Vemund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå