Camron Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 "Igår så jeg en bil utenfor butikken som det ikke satt noen i! Jeg satte meg inn og kjørte den hjem! Jeg redda den!" Bare ta bilen du, vi alle andre tar vare på pusen... OMG! Tror ikke det går ann å mistolke værre enn det du gjorde nå.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Alle kattene (6 stk) jeg har hatt har vært uteliggere. Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 "Igår så jeg en bil utenfor butikken som det ikke satt noen i! Jeg satte meg inn og kjørte den hjem! Jeg redda den!" Bare ta bilen du, vi alle andre tar vare på pusen... OMG! Tror ikke det går ann å mistolke værre enn det du gjorde nå.. Jeg tar for min del vare på ironi-bilen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 "Igår så jeg en bil utenfor butikken som det ikke satt noen i! Jeg satte meg inn og kjørte den hjem! Jeg redda den!" Bare ta bilen du, vi alle andre tar vare på pusen... OMG! Tror ikke det går ann å mistolke værre enn det du gjorde nå.. Jeg tar for min del vare på ironi-bilen. Hehe ! Da sitter vi i samme bilen... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Naboene våres har bare "tatt" 2-3 katter. Alle kom ned(ikke på en gang) til dem, så ga de kattene litt mat, og katten(e) har blitt hos dem siden. De har ikke prøvd å finne eieren engang.. Litt frekt.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vel, er det vanlig å slippe ut kattunger på en parkeringsplass da? Trolig har noen satt den ut for å dø. Kattemor pleier å ta vare på ungene sine. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Vel, er det vanlig å slippe ut kattunger på en parkeringsplass da? Trolig har noen satt den ut for å dø. Kattemor pleier å ta vare på ungene sine. Sett at de ikke blir borte for henne en liten stund for da glemmer hun de fort Lenke til kommentar
embark Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Denne tråden er ganske teit egentlig... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Denne tråden er ganske teit egentlig... Er det noen tråder i Gledesutbrudd som har noen stor mening da? Tenk deg litt om! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Driverer kattene bare rundt huset til eieren kanskje? Kanskje den løp litt rundt og gjorde det kattre gjør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå