LupeN- Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 weee, eg redda den søtaste katten fra bilane i dag Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Fortell litt mer da. Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Parkerte biler da, eller? Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 tja, var på i går da jeg var på rimi, så så jeg en bitte liten katt unge som satt på parkerings plassen utforbi rimi så jeg kjøpte litt sånn *påtilbudkattemat* til pusen. også bare følgte den meg hjem og har blitt her siden Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Katta utnytter deg :!: Endret 2. oktober 2005 av banansplitt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 weee, eg redda den søtaste katten fra bilane i dag Eller så stjal du den... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Og hva har du tenkt til å gjøre med den nå? Ha den til du blir lei? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det var fint gjort. Kanskje det er lurt å si ifra til den lokale avisa. Kanskje noen savner den. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Helt utrolig hvordan enkelte her klarer å slenge tur seg uhyggelige kommentarer til en så tilsynelatende uskyldig sak. Men det var en liten digresjon... Syns selv katter er fine dyr Hyggelig at flere setter pris på disse små firbente! Bare husk at du må fortsette å ta vare på den nå da, hvis du ikke finner noen eier Endret 4. oktober 2005 av AndyG Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 "Igår så jeg en bil utenfor butikken som det ikke satt noen i! Jeg satte meg inn og kjørte den hjem! Jeg redda den!" Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) hehe ;P har hengt opp en lapp på rimi nå ;P *håper noen ringer* jeg må vel sove på sofaen inntil videre. edit: slapp den ut nettop, så den ikke skulle drite inne, så ble den helt gal å hopte opp i sprossene på terasse døra :!: han ble helt gal ;P så jeg slapp han inn igjen Endret 4. oktober 2005 av LupeN- Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Bra at du hang opp lapp. Om ingen melder seg så kan du jo ta vare på han/hu (Ikke den, for katter er ikke ting i mine øyne), eller finne ny eier. Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 ja, håper noen ringer, for jeg har ikke tid til å ta vare på den pga skole og jobb. men søstra mi vil sikkert ta vare på den, skal spør hu visst jeg ikke får noe svar på lappen. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Katta mi kom på døra vår for tre år siden (Fire i februar). Var noe lignenes som skjedde med hun som dette, bortsett fra at hun kom til oss. Ingen savnet henne, så vi har beholdt henne, vi eier henne "selvfølgelig" nå. Vil ikke akkurat si det er redding, men det var snilt gjort!=) Bare ikke glem at noen kan savne han/hun, så du burde sette inn annonse i avisen! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Voldsomt hvor vanlig dette med at folk bare tar til seg katter da Var vel forsåvidt slik jeg fikk katt også Hadde jeg hatt epost oppsett til telefonen min skulle dere fått sett han også... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Voldsomt hvor vanlig dette med at folk bare tar til seg katter da Og det er enda mer normalt at en bare setter kattene ut på gata når en drar på ferie og slikt! Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Voldsomt hvor vanlig dette med at folk bare tar til seg katter da Og det er enda mer normalt at en bare setter kattene ut på gata når en drar på ferie og slikt! Der er jeg veldig heldig for katten min er like mye hos naboen som her ...og de er skjelden på ferie. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 To av mine katter har blitt borte. har èn hårete jævel igjen, nå. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Denne historien er like sukkersøt som avataren din Lupen. :!: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 "Igår så jeg en bil utenfor butikken som det ikke satt noen i! Jeg satte meg inn og kjørte den hjem! Jeg redda den!" Bare ta bilen du, vi alle andre tar vare på pusen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå