Wattengård Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg skulle hatt en billig mobil som er enkel å programmere mot. Jeg tenker ikke på J2ME og programmering FOR telefonen. Jeg skal lage et enkelt program som lar meg sende sms fra pc'n til flere mottakere samtidig. Jeg ser etter en telefon som er enkel å koble mot datamaskinen, har veldig god støtte for Hayes kommandoene, og er billig. Den trenger absolutt ikke å være ny. Forslag? -C- Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Nokia 6210 er perfekt til bruk for utsending mottak av SMS via PC. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 MIDP 1.0 eller 2.0 ? Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hva har MIDP med saken å gjøre da? Han skal programmere på PC sa han jo. Siemens har vel alltid vært de beste på kommunikasjon via PC. Nokia funker vel også. Men jeg har ikke peiling på hva de Hayes-kommandoene er da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå