travis81 Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Har satt sammen min nye maskin og alt ser ut til å funger helt til jeg skal installere OS...får denne feilmeldingen: Boot from ATAPI Cd rom: No emulation Boot: Couldn't find NTLDR Please insert another disk Noen som kan hjelpe meg?? På forhånd takk.... Lenke til kommentar
travis81 Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Glemte å si at det er Win xp det gjelder :wink: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Og er CD-en orginal, eller er det warez? (i tilfelle det siste har du ikke brennt CD-en korrekt) Lenke til kommentar
travis81 Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Den er brennt men d har fungert før.... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 legg inn 2000, ME eller 98 da vel.... Funker dette ??? Isåfall er det noe feil med cd`n din. (hvis det funket før, så funker det tydelighvis ikke nå. Enkelt og greit :razz: ) Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 hAr du sjekket om du kan boote fra cdrommen, enkelte eldre cdrom går det ikke ann å boote fra. Sjekke evt bios for "second boot", jeg hadde det på min gammle hk. Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Boot opp pcen med oppstartsdiskett eller et annet os. Velg start maskinen med cd-rom. Cd deg til i386 på xp-cden og skriv winnt. Da installerer den. Lenke til kommentar
travis81 Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Problemet var nok cden ja....takker for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå