Gå til innhold

Klarer du bestå teoriprøve bil? prøv her.

VegardStr

Anbefalte innlegg

feil på "feil telleren". den gir 2 feil på et spørsmøl. så på tegningen som er postet litt lengre opp av Erik B... Man får feil for å ha krysset av i feil boks og for ikke å krysset av i riktig boks. han har bare en feil mens den sier du har 2 feil, den teller.

Endret av Tha Dude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
feil på "feil telleren". den gir 2 feil på et spørsmøl. så på tegningen som er postet litt lengre opp av Erik B... Man får feil for å ha krysset av i feil boks og for ikke å krysset av i riktig boks. han har bare en feil mens den sier du har 2 feil, den teller.

5015300[/snapback]

Sånn fungerer den på biltilsynet også.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Den testen der klarte jeg lett. Var verre med den ordentlige men stod nå på den og.

Selv leste jeg aldri til prøven, tok bare det teorikurset så var alt i boks.

Edit: Må si at jeg forresten støtter deg Erik Braseth!

4995998[/snapback]

Den testen var ikke veldig vanskelig nei, det er heller ikke den ordentlige testen. Tok den på sparket med noen kamerater, de ringte meg på morran og lurte på om jeg skulle være med. Boka hadde jeg ikke åpne og noe form for kurs har jeg aldri vært borti. Stod med glans med kun 18 feil :) Enten så er ikke den prøven veldig vanskelig eller så er jeg betydelig mye smartere enn jeg tror :p

Lenke til kommentar
Erik Braseth: Husker også denne oppgava. Vikeplikt fra høyre er, som du nevner, ikke tatt med, og dette med at man bare skal kjøre litt vider om det er mye kø er jo også litt drøyt...

4923378[/snapback]

Jeg fikk beskjed om å kjøre videre dersom jeg ville laget mye kø ved å vente for å svinge over veien..

Husker ikke om det var sensor eller kjørelærer, men det har lite å si igrunn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg liker ufo-trafikk sin bedre, jeg mener den er mer lik den "virkelige" teoriprøven.

http://ufo-trafikk.no/exam.asp

5093772[/snapback]

Tjohei!

Flott tråd med mer eller mindre gode råd!;)har ik tatt teorien enda..Flere gode sider en kan teste sine teorikunnskaper?ufo-trafikk virker mer realistisk i forh til ka en kan få på biltilsynet.

Tusen takk for alle små og store tips!;)ska følge godt m i dnne tråden;(

Hopp og klapp fra bergensjente

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...