PelsJakob Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det er mitt syn at moderatorne i forumet burde bli langt flinkere til å komme med tilbakemelding til brukerne angående angivelige regelbrudd. Jeg har i et tidligere innlegg nevnt at tilbakemeldingen på slettede innlegg er særs mangelfull, og nu har jeg opplevet det samme i forbindelse med sletting av signatur. Det hadde vært mye enklere for brukerne, for ikke å glemme at det hadde vist at forumets moderatorer faktisk brydde seg om fornøyde brukere, dersom moderatorne kunne sende en melding til brukere med for lang signatur med en frist til å endre signaturen istedenfor å slette den. Mange brukere har lagt ned mye arbeid i sin signatur, og da er det kjedelig når en moderator bare sletter den uten noe forvarsel. Spesielt gjelder dette i tilfeller der det er diskutabelt hvorvidt signaturen er i strid med retningslinjene eller ikke, eksempelvis i situasjoner der en av linjene kun består av et linjeskift eller der signaturen er på flere linjer i lavere oppløsninger. Det minste man kunne gjøre, er å sende en melding til brukeren som har fått slettet sin signatur og begrunne avgjørelsen. Så lenge moderatoren ikke gir seg til kjenne, blir det vanskelig for brukeren å klage på avgjørelsen. Dersom moderatorne ikke har tid til å ta hensyn til brukerne når de modererer, bør de heller finne seg noe annet å gjøre på. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Min avatar ble slettet for noen dager siden,dette fikk jeg pm om med begrunnelse på hvorfor. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Varierer sikkert frå moderator til moderator og til tider kan alle gløyme seg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg