pc_freak Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Har planer om kjøp av ultraportabel til max 13k. Skal brukes som studuentpc, så batterilevetid og støy er ekstremt viktig. Har hatt en maskin med 13.3 wide og kontrastbelegg(typen diamond view) og noe slikt kunne jeg godt tenkt meg... Har sett på Asus S5: Har denne bra batteritid. Støyer den? Har denne kontrastbelegg på skjermen?(vet den ikke har wide men alikevel) Har sett litt på acer 3002 også, hvordan er denne i forhold til asusen(har denne kontrastbelegg ofr eks, støy,batteritid osv..?) Noen som har noen andre forslag? Endret 28. september 2005 av pc_freak Lenke til kommentar
pc_freak Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 G220 seiler opp som en ny favoritt, til tross for hvor dårlig multicom skal være på service(etter det jeg har hørt). Kan noen si noe om støynivået til denne? Både med AC og ved kjøring av batteri... Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hva med denne Linken? Selvom det er 2000 over ditt budsjett. Hardware.no har også testet denne maskinen med gode resultater! Hadde jeg gått for en "ultraportabel" så hadde jeg gått for den tror jeg Lenke til kommentar
pc_freak Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Når det gjelder vekt, gjør det ikke så mye om jeg havner litt over 2kg og dermed er ute av ultraportabel-klassen. ECS g220 ser ut til å tilby svært mye for pengene sammenliknet med konkurrentene. Den er lettere og har gma900, men ECSen har 2ghz cpu. 1gb ram og 100gb hd til over 2k mindre.. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 ECS g220 ser temmelig lekker ut, men hvor godt holder skjermkortet? Å spille på pcen blir vel neppe aktuelt, men går det greit å se film og bruke google earth med "64MB SMA Intel 855GME Graphics"? Er det i tillegg noen som vet hvor "> <"-tastene er plassert på tastaturet? Lenke til kommentar
pc_freak Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Google earth kan jeg ikke si noe om, men film burde garantert funke fett.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå