Gå til innhold

Winamp i CS..

Anbefalte innlegg

Jeg spiller litt CS og enkelte ganger er det litt behagelig å høre på musikk mens man spiller.

Det jeg da lurer på er om det finnes et script eller lignende som åpner en egen "console" hvor du kan ha kontroll over Winamp som kjører i bakgrunnen??

Da tenker jeg på hvor du har play, stop, pause, next og previous knapper.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jo det finns. Jeg fant etter hvert et program som heter insanePlayer. Får opp en liten rubrikk øverst til venstre hvor det står hvilke knapper du bruker til play osv.

Du kan velge mellom å bruke Num Pad eller F tastene. Veldig kjekt egentlig.

[Edit: Skriveleif]

[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-08-29 15:51 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-29 16:16, El_PoLLa skrev:

jeg mener det er winamp i ogc hook 8.

Det er det i den nyeste også (har en kamerat som bruker OGC med boter). Men å bruke OGC for å spille av Winamp i CS er ikke no vits. Da er det bedre å lage en playlist med sanger å bare spille av den.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-16 21:16, en mann skrev:

Det er et prog som kan hjelpe deg der... husker ike helt hva det heter.

Hvorfor ikke bare lage en playlist med sanger du vil ha. I den rekkefølgen du vil ha?

Sjekk siggen og :razz:

LOL SIGGEN, beste siggen jeg har sett! its worth a shot :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-29 21:48, El_PoLLa skrev:

Quote:

Den 2002-08-16 21:16, en mann skrev:

Det er et prog som kan hjelpe deg der... husker ike helt hva det heter.

Hvorfor ikke bare lage en playlist med sanger du vil ha. I den rekkefølgen du vil ha?

Sjekk siggen og :razz:

LOL SIGGEN, beste siggen jeg har sett! its worth a shot :smile:

Han har endra siggen etter han svarte på tråden da. Det sto et eller annet med at google er din venn eller no.

zn00ker

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

ingen som vet om ett program som gjør slik at, når du lever så spiller winamp i bakgrunnen, men når du dør da fader den inn. var en som tipsa meg om noe slikt, uten å huske navnet på progget. tnx.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-06 08:16, viCtim skrev:

ingen som vet om ett program som gjør slik at, når du lever så spiller winamp i bakgrunnen, men når du dør da fader den inn. var en som tipsa meg om noe slikt, uten å huske navnet på progget. tnx.

jeg har to pcer innpå rommet, en til cs og en som musikk for cs. kanskje jeg kunne kjøpt en til key og hatt begge pcene innpå samme server så jeg kunne spilt med en ny mann på spawn når jeg dauet, eller kjøpe ett helt lag med pcer så det er meg og mine pcer mot 15 ct. jeg får ideer :grin:!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...