iMono Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) jeg tok innstall edit: prøvde meg litt, sikkert masse feil og greier, bare å gjøre om hele driten Faktisk ganske bra! Men hvordan skriver man dette: Installere Innstallere Endret 29. september 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Installation : installering/innstalasjon (ordbok) Hadde det feil i det jeg skrev jeg da edit: prøver litt på tips også jeg Endret 29. september 2005 av erlendru Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg kan ikke jobbe videre på context i kveld, men jeg fikk gjort en del. Legger den ved slik at eventuelle overtakere kan jobbe videre med den til i morgen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg gir meg nå jeg også, fikk gjort en del på tips.. Kan fortsette/gjøre den ferdig i morgen, legger den ved slik at noen kan lese over den kanskje, tror det trengs! Er også noen ord som må sammkjøres med default tips.po Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg gjorde ferdig tips-filen, siden det ikke var så mye igjen. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Kommet ganske langt... 30% av Default... Men det er noen ord jeg lurer på: Edit Uncheck all Destination directory Media label Level volume of all tracks Audio CD Burning Wizard Enable buffer underrun protection Drive Letter: Device con&figuration Path in computer &Enable Equalizer Remove Underscores Clear current search criteria &Settings Options Properties Dette er noen av de som må oversettes helt korrekt for å få en flyt i oversettelsen... Endret 1. oktober 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kan godt ta et "dokument" og prøve å oversette det. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Edit Redigere Uncheck all Avmarker alle Destination directory Målmappe/Målbane Level volume of all tracks Utjevn volum på alle spor Drive Letter: Drevbokstav: Device con&figuration Enhetskonfigurasjon/Enhetsinstillinger &Enable Equalizer Aktiver equalizer (du kan jo alltids bruke utjevner hvis du vil ha alt på norsk) Remove Underscores Fjern understreker Clear current search criteria Fjern (nåværende) søkekriteria &Settings Innstillinger (hva gjør &-en der?) Options Alternativer/Innstillinger Properties Egenskaper Det er de jeg klarer å oversette uten at det høres alt for teit ut. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Jeg kan godt ta et "dokument" og prøve å oversette det. context.po er ikke ferdig. Du kan jo gjøre det ferdig... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Clear og Clean... Tray Icon Tray Numeric Keypad Activator: Underscores opaque Advanced Tag &Management Current Update View Abort Leaflet Page Conduct Lyricist Bare 540 igjen.. Endret 1. oktober 2005 av Dell_9200 Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ok, lover ikke at jeg kommer til å fullføre den, men jeg starter Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ok, lover ikke at jeg kommer til å fullføre den, men jeg starter Du må fortsette på det da.. Ble vel lagt ut her Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Forresten, hva kalte dere "Now Playing"? Kan jeg kalle "Option" - "Opsjon"? Endret 1. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Forresten, hva kalte dere "Now Playing"? Kan jeg kalle "Option" - "Opsjon"? Spiller Nå kalte jeg det... iTunes Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Contents = ? Endret 1. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Contents = ? innhold, innbo table of contents = innholdsfortegnelse edit: er det noen som har tatt DB? Endret 1. oktober 2005 av erlendru Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Jeg driver med Context. EDIT: Lastet opp filen, gjorde ferdig ca. 7-8 setninger. Skal på STG, så jeg rekker ikke mer i dag. Endret 1. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
iMono Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Contents = ? innhold, innbo table of contents = innholdsfortegnelse edit: er det noen som har tatt DB? DB skal ikke tas... Kun de fire som er nevnt... Men kan dere hjelpe meg med ordene mine? Se noen poster opp! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Clear og Clean... Fjern og Rens Tray Icon Systemsporikon Tray Systemspor Underscores Understreker opaque Ugjennomsiktig Advanced Tag &Management Avansert tag-behandling Current Nåværende Update View Oppdater visning Abort Avbryt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå