glx-rider Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er det noen her som får til azureus eller bitlord, med original router (thomson 516 ) fra NGT? Prøvd all verdens oppsett, men får ikke brukbar hastighet.. 1kb på 4 mbit er ikke bra.. På azureus får jeg beskjed om NAT feil.. dc++ har jeg fått til fint da det er det rarE! Hvis noen får det til, vennligst si ifra.. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Lurer på det samme jeg også, men med et Netopia 3350 Lenke til kommentar
TaalibUshindi Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Antar du/dere har åpnet opp porter. 6881 tcp er standard på Azureus, bittlord vet jeg ikke. Jeg lukket bare windows brannmuren og åpnet 6881 i NGT sin netopia 3351 router. Da funket det fint for min del. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Pass på at det er samme port dere åpner for, som står å lytter i programmet dere bruker Lenke til kommentar
Term Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Azureus bruker bare en port mener jeg, men bitlord bruker opptil 10. Mener i alle fall at Azureus er overlegent bitlord i alle fall. Slet i alle fall ikke med orginal netopia routeren min og hw firewall . Bare å åpne opp å vips good to go. Windows firewalln kan være en pain da. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Term: Trodde torrent systemet brukte 6881-6889, eller gjelder ikke det for Azureus? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Term: Trodde torrent systemet brukte 6881-6889, eller gjelder ikke det for Azureus? Kan stort sett stilles selv det da..! Lenke til kommentar
tomin Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 har ikke noe problem med å få noen av bittorrent klientene til å virke, bare å åpne riktige porter det Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Term: Trodde torrent systemet brukte 6881-6889, eller gjelder ikke det for Azureus? Kan stort sett stilles selv det da..! Jeg trodde den brukte alle... Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 har ingen problemer selv uten å åpne porter. Bare bruk Upnp opsjonen i Azureus. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Bitcomet er fabelaktige greier. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Hele konseptet til Bittorrent er at det kan åpnes veldig mange tilkoblinger mot andre peers. Dette for å oppnå de store hastighetene som Bittorrent kan by på. Hver ny tilkobling bruker en ny port. Enten tilfeldig, eller en av de du har stilt inn til å kunne brukes. Har du en PC rett på internett uten brannmur/ruter, går det av seg selv. Har du derimot brannmur/ruter må du der åpne for hver enkelt port som klienten din er satt til å bruke. Ellers vil det gå veldig tregt. Det er ikke nok å åpne for 1 port. Det vil virke, men mot bare 1 peer om gangen, og da skal du ha flaks hvis du treffer på en peer som har bra hastighet mot deg. Og har du uflaks treffer du en som har 1kB/s. 10 porter er minimum, har du bra linje skader det ikke å åpne 100! Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Anbefaler visse folk å grave opp litt info før de bastant uttaler seg! http://www.bitlord.com/FAQ.php[/url'>']Why does BitLord use only one incoming TCP port? You can use a single tcp port for all your torrents, no matter how many of simultaneous downloading or uploading, 10 or 100. Those FAQs for old BitTorrent are out-of-date. http://azureus.sourceforge.net/faq.php']What about the incoming ports? From 2.0.6.0 on, you can use a single port for all your torrents. You previously had to adjust the number of ports used, opened or forwarded to the number of running torrents. Now, only one port is necessary, no matter how many active torrents there are. Så å åpne mer enn 1 port i disse to programmene er ikke nødvendig! Target Endret 29. september 2005 av Target-55 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Anbefaler visse folk å grave opp litt info før de bastant uttaler seg! Mye har tydeligvis skjedd siden jeg installerte min Bitlord i fjor høst! Ante ikke at de hadde løst dette problemet også. Å grave litt oftere er tydeligvis ikke så dumt... Beklager feilinfo (som var riktig inntil nylig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå