0z0n Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei Jeg har kjøpt meg opel omega. Hvordan kan jeg style den opp? i første omgang tenkte jeg på interiør, ikke så mye karoseri med det første. Interiøret er helt orginal... Lenke til kommentar
ZeroII Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hei Jeg har kjøpt meg opel omega. Hvordan kan jeg style den opp? i første omgang tenkte jeg på interiør, ikke så mye karoseri med det første. Interiøret er helt orginal... Anlegg med en fet spiller for eksempel.... Voltmeter og ampermeter til anlegget. Bytt lyspærene i dashbordet og i taket.... Neon lys under setene eller oppunder dashbordet.... Veldig stiligt.. For eksempel.... Lenke til kommentar
0z0n Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 har kjøpt anlegg til 9000 no... 3 veis frontsett 3000,- og 2 hertz 10" i en subkasse.. kameraten min har volmeter og ampermeter faktisk:) hvor finner jeg nye lysbærer da? Lenke til kommentar
ZeroII Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp casemod og kald katode ("neon staver") www.ljudia.no har lyspærer i forskjellige farger. Lenke til kommentar
GlennTL Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Tuning.no Styling er jo nesten et must på en sånn en da.. Lenke til kommentar
0z0n Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 dyrt ivertfall... når jeg er 18 så e d vel litt dyrt å bynne me styling... hehe Lenke til kommentar
eab Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Mitt tips må være å bytte til runde hjulbuer før du gjør noe annet. Løfter bilen mange hakk når det kommer til utseende. Lenke til kommentar
0z0n Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 ja det vil hjelpe appsolut. Hva må til? noen små tips... Lenke til kommentar
GlennTL Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Vet det har vært brukt både hjulbuer fra framskjermer og fra Vw Golf Lenke til kommentar
eab Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Skal du bruke hjulbuene fra omega a må du bytte. V.f går til h.b. og motsatt Dette har jeg blitt fortalt av en som har byttet på sin bil. Litt sveising og lakking blir det såklart. Kan være greit å sette bort til noen om du ikke er noen stødig karroseriarbeider selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå