Dan76 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har en gammel bærbar Toshiba pc med windows xp på. Som jeg gjerne skulle installert windows 2000 på. Siden den bare har 64 MB ram og en Intel celeron prosessor på 500 MHz. Noe som resulterer i at den er veldig treig. Men når jeg setter inn 2000 cdn. Så får jeg bare besked om at det er en eldre versjon enn den som er installert på pcn så installeringsmuligeten blir deaktivert. Får heller ikke til og formatere hardisken i xp. Noen gode råd til hvordan løse dette? Lenke til kommentar
miXer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 1. Dersom du har en Win98 CD som er bootable så kan du starte opp med den for å komme i DOS for å formatere, for deretter å sette inn Win2000 cden 2. Gå inn på www.bootdisk.com å last ned en bootdisk for å komme i DOS for å formatere, for deretter å sette inn Win2000 cden. Lenke til kommentar
Dan76 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 1. Dersom du har en Win98 CD som er bootable så kan du starte opp med den for å komme i DOS for å formatere, for deretter å sette inn Win2000 cden 2. Gå inn på www.bootdisk.com å last ned en bootdisk for å komme i DOS for å formatere, for deretter å sette inn Win2000 cden. Takk for hjelpen miXer! Har nå startet maskinen med disketen i, hva må jeg skrive for og formatere hardisken? Lenke til kommentar
Dan76 Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 1. Dersom du har en Win98 CD som er bootable så kan du starte opp med den for å komme i DOS for å formatere, for deretter å sette inn Win2000 cden 2. Gå inn på www.bootdisk.com å last ned en bootdisk for å komme i DOS for å formatere, for deretter å sette inn Win2000 cden. Takk for hjelpen miXer! Har nå startet maskinen med disketen i, hva må jeg skrive for og formatere hardisken? Fant ut av det nå Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå