Gå til innhold

600 kr i porto! 2 stk harddisk og en mus!

Anbefalte innlegg

Hei, føler at kompisen min har blitt rundlurt totalt. Han kjøpte 2 stk harddisker og en mus til meg fra www.databutikken.com og måtte ut med 600 kr i porto! portoen er Posten sitt ansvar, men likavel..!

Har sendt mail til databutikken.com , men føler at det blir feil, pga at det er portoen som er så høg. Han har kvittering og sånt, så er det bare å gå til Posten å si at de har gjort en feil?

Takk for svar!

Mvh Kizz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis vedkommende har bestilt alt på en gang skulle det bli ca 200 i porto og oppkrav når jeg sjekket handlekurven uten å bestille noe. Hvis det ble 600kr må noe være feil. Om det er tre separate bestillinger kan det kanskje bli opp mot 5-600 kroner, men det er ikke særlig lurt å kjøpe kun en mus på nettbutikk da...

Lenke til kommentar

hvis som sagt alt er bestillt på engang og sendt med 1kollie så skal prisen for oppkrav ligge på 135,- fra posten sin side inntil 11kg eller no sånn. men ser at databutikken tar mere for hvert produkt man legger til av en eller annen grunn. men uansett 2 harddisker og en mus skal ikke bli 600,- i porto med mindre man velger overnatten express.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...