kizzykazz Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hei, føler at kompisen min har blitt rundlurt totalt. Han kjøpte 2 stk harddisker og en mus til meg fra www.databutikken.com og måtte ut med 600 kr i porto! portoen er Posten sitt ansvar, men likavel..! Har sendt mail til databutikken.com , men føler at det blir feil, pga at det er portoen som er så høg. Han har kvittering og sånt, så er det bare å gå til Posten å si at de har gjort en feil? Takk for svar! Mvh Kizz Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Det er databutikken som setter frakt prisen. Regner med dette er en glipp fra deres side. Posten har ingen ting med dette å gjøre! Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 28. september 2005 Forfatter Del Skrevet 28. september 2005 Å... Kanskje det er ordner seg med databutikken da.. Takk for svar ! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 600kr, da har de vel sendt hver enhet som en egen pakke da med fult oppkrav. Da får du jo høre med databutikken, og de vil forhåpentligvis tilbakebetale det over det ville ha kostet å sende dette i en pakke (maks 150kr i oppkrav). Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvis vedkommende har bestilt alt på en gang skulle det bli ca 200 i porto og oppkrav når jeg sjekket handlekurven uten å bestille noe. Hvis det ble 600kr må noe være feil. Om det er tre separate bestillinger kan det kanskje bli opp mot 5-600 kroner, men det er ikke særlig lurt å kjøpe kun en mus på nettbutikk da... Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hvis som sagt alt er bestillt på engang og sendt med 1kollie så skal prisen for oppkrav ligge på 135,- fra posten sin side inntil 11kg eller no sånn. men ser at databutikken tar mere for hvert produkt man legger til av en eller annen grunn. men uansett 2 harddisker og en mus skal ikke bli 600,- i porto med mindre man velger overnatten express. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 alt er sendt i 1 pakke. Vekta var neppe 11 kg. Og det tok 4-5 dager å få den. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Betalt pallefrakt dere da Send en mail tik Databutikken, evt ring de så ordner det seg Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Den er god Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) jeg betalte i alle fall ikke mer enn ca 150kr for mitt sennheiser headsett når jeg handla fra de for et par tre mnder sia. Endret 29. september 2005 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå